Blogging creativ

Napoleon, eu, tu… scriem istorie

Napoleon Bonaparte a scris istorie la scară largă, dar și noi o facem în fiecare zi. La scară mai mică, este adevărat, dar cu mai multe scări mici se ajunge la stele. Glumesc și nu prea, căci fiecare dintre noi este un pion important pe tabla de șah a vieții, o piesă indispensabilă dintr-un imens puzzle numit existență. Fără oricare dintre noi tabloul vieții ar arăta diferit. Avem un rol bine definit. Suntem actori pe scena vieții și călători privilegiați pe Planeta Albastră.

Filmul vieții noastre

Te invit să faci un exercițiu de imaginație, să te gândești la viața ta ca la un film care rulează pe imensul ecran din sala de cinema. Care sunt sentimente care te încearcă?

Care este cea mai mare cumpănă a vieții tale? Cum ai depășit-o? Cine ți-a fost alături? Care a fost lecția pe care ți-ai însușit-o?

În ce moment ai gustat din cupa fericirii și cum ți-ai lăsat amprenta pe cărările lumii?

Ai fost un războinic, un romantic incurabil, un visător?

Care sunt trăsăturile de personalitate care te caracterizează?

Ești actorul principal sau un figurant în propria viață?

Ți-ai călcat în picioare inima și demnitatea pentru a mulțumi pe cineva?

Care este scenariul pe care îl scrii în prezent?

Ai un vis măreț pe care îl urmezi?

Dacă ai avea putere de manifestare instantă a dorințelor, cum ar arăta acum viața ta?

Dialogul tău interior și acțiunile îți susțin planurile pe termen lung?

Filmul vieții tale s-ar numi…

Ar fi un film biografic pentru care ai plăti bilet la cinema? Pe cine ar putea inspira?

Ei bine, acest exercițiu are menirea să te pună față în față cu oglinda realității, să pună sub lumina reflectoarelor aspecte care se cer analizate, integrate sau îmbunătățite, dar și să te ajute să-ți observi unicitatea, bogăția interioară, genialitatea.

Eu iubesc să mă joc cu cuvinte împletite cu pasiune pentru a atinge inimi. Am înțeles că GPS-ul iubirii nu dă niciodată greș. Privesc fiecare om cu curiozitate și empatie și fiecare obstacol ca pe o provocare. Sunt conștientă că viața ne predă lecții valoroase atunci când noi credem că ne pune piedici. Nu am eu forța lui Napoleon, dar știu că am locul meu pe scena vieții și am ales să fac din dăruire un stil de viață. Am o carte cu scop caritabil publicată și cred cu tărie că fiecare om are o comoară interioară prin care poate înfrumuseța lumea.

Nu știu dacă istoria mea sau povestea vieții tale va deveni subiect de film cândva, dar știu sigur că un nou film istoric va rula în curând la cinema.

Imagine InterComFilm

Noul film „Napoleon”

Genialitatea unui conducător controversat și personalitatea capricioasă a unui bărbat, victorie și decădere, un film istoric așteptat cu interes de cinefili va rula pe marile ecrane începând din 24 noiembrie 2023.

Filmul Napoleon prezintă o filă de istorie și viață sentimentală, avându-l în prim-plan pe conducătorul care a schimbat cursul istorie, devenind model pentru liderii politici și strategii militari. Iubire și luptă, pagini de viață trăită pe muchie de cuțit, puse în scenă magistral de Joaquin Phoenix și Vanessa Kirby, după un scenariu de David Scarpa, în regia celebrului Ridley Scott.

Un cocktailul de emoții și acțiunea intensă desprinsă din fascinanta filă a istoriei universale promit să scrie istorie și în cinematografie. Se pregătesc să bată tobe de Oscar, oare?

În final, cred că ne-am lămurit că însăși viața este un FILM, chiar dacă nu rulează la cinema. În fiecare zi sunt ochi ațintiți asupra ta și cu siguranță ești un model pentru cineva. Ce lași moștenire? Aceasta este întrebarea!

Articol pentru SuperBlog 2023.

Lasă un comentariu