Blogging creativ

Gift card pentru cadoul ideal de Crăciun

Iarna a dat prima reprezentație, târgurile de Crăciun și-au deschis porțile, magazinele sunt pline cu decorațiuni, iar noi ne gândim din ce în ce mai mult la cadourile de sărbători pentru cei dragi. Ne dorim să-i surprindem cu daruri magice, doar că, avem tendința să alegem ceea ce ne place nouă. Adevărul este că gusturile sunt diferite și oricât de bine am cunoaște persoana pentru care facem achiziția, tot există riscul să alegem un cadou care să nu-i fie pe plac. Tocmai din acest motiv există cardurile cadou Answear, care întâi surprind și apoi îi ajută pe cei surprinși să pună în coș exact ce le face cu ochiul și le cucerește inima, în materie de fashion, evident.

Gift card Answear

– cardurile cadou Answear sunt gândite pentru persoane fizice și pentru companii, pentru zâmbetele celor dragi și pentru mulțumirea celor mai pretențioși angajați

– îți permit să pui în coș ce-ți dorești, piese vestimentare din colecțiile noi sau incluse la reduceri

– vrei mai mult, plătești suma care depășește valoarea cardului cadou

– nimic nu se pierde, căci dacă după achiziție mai rămân bani pa card, îi vei putea utiliza la următoarea sesiune de shopping

– pui pe card cât te lasă inima și bugetul, suma maximă fiind 1000 lei

– cardul cadou ajunge instant în căsuța de e-mail a persoanei pe care vrei să o surprinzi

– cardul cadou Answear este la modă, comod pentru tine și generator de zâmbete pentru cei dragi ție

Poate singurul inconvenient al acestui gift card este dat de faptul că cei dragi nu vor găsi cadoul de la Moș Crăciun sub brad, ci îl va aduce un curier, frumos ambalat. Iar dacă te-ai convins că un gift card Answear este darul ideal pentru cei dragi, îl poți comanda de aici – https://answear.ro/gift-cards

Cum valorifici un card cadou Answear

Dacă ai fost norocos/ă și ai primit un gift card pe e-mail, din partea unui suflet drag, probabil te întrebi ce să faci cu el. Trebuie doar să intri pe site și să alegi ce-ți dorești. Îți lipsește ceva din garderobă pentru acest sezon? Există vreo piesă vestimentară pe care o vrei cu ardoare? Eu am navigat serios printre numeroase ,,ispite la modă” și am făcut o selecție, care sper să te inspire.

Pentru că sunt o friguroasă fără leac și mi-au venit în minte vorbele bunicii, care mă îndemna mereu să-mi iau o vestă pentru a nu răci la șale, primul popas l-am făcut în categoria veste damă pe Answear.ro

Imagini Answear – editare Canva.com

Și pentru că m-a purtat deja gândul la noaptea de revelion și la acel ceva roșu nelipsit, am zis să depășim moda cu lenjeria intimă de această culoare și să fim mai îndrăznețe, să alegem o rochie roșie care să ne avantajeze. Credința că rochia roșie nu este pentru orice femeie rămâne doar un mit dacă ții cont de siluetă și de propriul stil vestimentar atunci când vrei să fii lady in red.

Imagini Answear – editare Canva.com

Dacă confortul termic este asigurat și am găsit rochia potrivită pentru revelion, m-am gândit că un portofel nou nu ar fi de prisos, mai ales că îmi doresc ca anul care vine să fie mai prosper. Am auzit eu că albastrul atrage prosperitatea, așa că, fie optez pentru un portofel de această culoare, fie îi pun ceva albastru în interior.

Imagini Answear – editare Canva.com

Și pentru că îmi place să fac lucrurile din timp, am scris deja scrisoarea pentru Moș Crăciun. I-am spus că m-am gândit să-l scutesc de un drum, căci un gift card Answear îmi este de ajuns!

Articol pentru SuperBlog 2023.