Blogging creativ

Vasco te integrează oriunde mergi

Limba unește, limba separă, limba ne pune în dificultate, în situații hazlii sau jenante. Limba română nu este o limbă ușoară, ne mai dă și nouă bătăi de cap atunci când ne raportăm la anumite cuvinte și expresii mai puțin folosite în limbajul cotidian. Engleza este limba cu care cei mai mulți jonglăm, mai mult sau ai puțin inspirat, atunci când plecăm peste hotare, iar în țările în care limba engleză nu are statut de vedetă ne rămâne limbajul semnelor sau opțiunea de a lua partener de călătorie un traducător instant Vasco.

Vasco Translator deslușește istoria și tradiția fiecărui loc

Atunci când mergem în vacanță ne dorim să explorăm locuri de vis, să îmbrățișăm relaxarea și să descoperim istoria fiecărui loc, să gustăm preparate tradiționale și să ne îmbogățim viața cu experiențe memorabile. Doar că în fața acestora stă de cele mai multe ori bariera lingvistică.

Dacă în România am mers fără probleme la mănăstire în pantaloni scurți, la Basilica San Marco din Veneția, după ce am stat la o coadă interminabilă, când să intrăm mi s-a cerut să-mi acopăr genunchii și să revin. Nu am mai revenit! Timpul nu ne era prieten și mai aveam atâtea de descoperit. Am simțit pe repede înainte aerul Venețian, preț de vreo patru ore, după care am luat vaporașul retur spre Lido di Jesolo și am promis că ne vom întoarce pentru a descoperi celebra biserică și la fel de celebrele insule Murano și Burano, de această dată cu o rochie până în pământ.

Dacă puteam apela atunci la translator imagine, aș fi deslușit instant fiecare regulă a fiecărui obiectiv turistic, precum și istoria fiecărui loc vizitat, m-aș fi simțit parte din poveste și aș fi dobândit libertatea de a interacționa cu orice turist, căci Vasco Translator vorbește 76 de limbi străine, vine cu internet gratuit și poate fi camarad de călătorie în aproape 200 de țări. Stă și mai bine la capitolul traducere text, unde nu există secrete pentru 90 de limbi străine și face magie în 108 limbi străine cu traducere foto. Își propune nu doar să ne salveze, ci și să ne învețe, venind cu 28 de cursuri de limbi străine în aplicația de învățare.

Aduce libertate și siguranță în exprimare, odată cu relaxarea și sentimentul de apartenență, mai ales dacă vorbim despre familiile care au în componență membri de naționalități diferite, cu obiceiuri și tradiții la fel de diferite.

Tot Vasco Translator va avea grijă și să nu rămâi cu burta goală atunci când mergi la restaurant și să servești exact ce-ți poftește inima. Mai pe românește, să nu pățești ca noi în Italia, unde aș fi putut jura că am comandat o friptură suculentă și am făcut ochii cât cepele când am primit brânză cu mucegai, nuci și miere. Greșeala mea! Dar și greșeala lor când turiștii de la masa vecină, vorbitori de limba rusă, au primit doar supă cremă de ciuperci și apoi desert. Am sesizat eroarea și i-am salvat de la o seară în care intestinele le-ar fi dat concert. Ne-au mulțumit în limba lor și prin limbajul semnelor, iar noi le-am răspuns la fel. Am făcut o treabă bună, așa cum Vasco face mereu!

Vasco Translator aduce claritate în relațiile comerciale

Vasco Translator nu are doar spirit aventurier, are experiență și în afaceri, face față cu brio în ședințe, acolo unde sunt mai multe voci și mai multe limbi prezente, ceea ce îl transformă într-un partener indispensabil în multe societății comerciale sau instituții publice.

Cu acest translator electronic bâlbele și confuzia sunt excluse. Nu vei face bujori în obrăjori de rușine, căci nu vei întreba în piață în Grecia dacă vând băieți în loc de castraveți, spre deliciul audienței, așa cum povestea o prietenă că a făcut chiar ea. Nu vei avea nevoie nici să-ți suni soția să intermedieze comunicarea când vei avea probleme cu o încărcare din străinătate sau cu orice altceva dincolo de granițele țării.

Soția chemată la apel am fost chiar eu și cu engleza mea de baltă am salvat situația, dar am știut atunci că următorul cadou pentru soțul meu și pentru liniștea mea va fi translatorul instantaneu Vasco. Știu că îi vom folosi împreună în următoarea noastră vacanță în Turcia și ne va fi ajutor de nădejde atunci când vom călca în Marele Bazar și vom fi puși în situația de a negocia.

Îl recomand tuturor celor ce iubesc călătoriile și istoria lumii, celor ce vor participa la evenimente publice sau private în străinătate, pentru a înțelege tradiții și obiceiuri care îi vor integra în poveste și îi vor scuti de gafe majore sau amuzante. Iar în final, dacă ar fi să rezum totul în câteva cuvinte, aș spune chiar așa: Vasco vorbește pe limba ta și te integrează oriunde!

Articol pentru Spring SuperBlog 2024.

Lasă un comentariu