Blogging creativ, Buchet de inspiraţie

7 surse de inspirație pentru femei

Pe tine ce te inspiră zi de zi? Ce-ți umple rezervorul de energie atunci când sarcinile zilei te copleșesc sau când întâmpini provocări pe calea vieții?

Astăzi vreau să vorbim despre acele aspecte ale vieții care ne bucură inima și fac călătoria noastră mai plină de culoare, de frumos, de magie.

Frumusețea este pretutindeni, doar trebuie să deschidem larg ochii pentru a o vedea și sufletul pentru a simți. Frumusețea este în inimi, în ochii privitorului și în tot ce înseamnă viață.

Dragă femeie, azi facem un manifest pentru inspirație, creăm o listă la care să ne întoarcem mereu, din care să ne luăm pastila de motivație și unde să adăugăm propriile conștientizări și lecții dobândite pe calea vieții.

Te invit să aducem pacea între gând, emoție și imaginea din oglindă, să ne explorăm cotloanele propriului suflet, să ne bucurăm de bogățiile vieții și să ne lăsăm inspirate de piesele vestimentare propuse de cele peste 350 de branduri internaționale de pe https://answear.ro/

7 surse de inspirație pentru femei puternice

1. Cerul și magicele peisaje

Iubesc să privesc cerul. Fiecare dimineață mi-o încep analizând tabloul cerului, minunându-mă de forma norilor, mulțumind Divinității pentru o nouă zi și pentru regele Soare care ne bucură cu prezența și căldura sa.

Cerul înstelat îmi cunoaște toate secretele, îmi ascultă bucuriile și tristețile, căci nimic nu mă liniștește mai mult decât să privesc stelele și să respir aerul răcoros al nopții. Acesta este un mod sănătos de a încheia o zi și de a chema somnul odihnitor și visele senine.

Privind cerul realizez de fiecare dată câtă magie cuprinde lumea în care am privilegiul să trăiesc, câtă bogăție se revarsă asupra noastră, oriunde ne-am afla.

Natura ne oferă peisaje care ne taie respirația, ne oferă liniște și numeroase momente de relaxare. Ne predă lecția răbdării și a dăruirii fără margini, trebuie doar să fim atenți și să ne lăsăm inspirați de ea.

2. Panoul visurilor

Acesta este primul an în care mi-am creat un panou al visurilor, un tablou în care am cuprins dorințele cele mai puternice, expuse în imagini și cuvinte cu semnificație. L-am așezat în dormitor și este primul obiect spre care îmi îndrept privirea în fiecare dimineață și căruia îi acord atenție în fiecare seară. Astfel rămân conectată la obiectivele stabilite și mă simt mult mai motivată să acționez în direcția realizării lor.

3. Oamenii care reușesc

Este primordial să ne înconjurăm de oameni pozitivi, care se bucură de viață, care reprezintă modele de reușită și implicare socială.

Putem citi biografiile unor oameni de succes ca sursă de inspirație și putem găsi în comunitatea în care trăim oameni care aduc schimbarea prin talentele lor și prin dorința nemărginită de a ajuta semenii.

Să ne lăsăm inspirate de astfel de persoane, să îndrăznim să ne cercetăm inimile și să scoatem la lumină comoara noastră interioară, să fim autentice și asumate.

4. Comoara din cărți

Cred că în paginile minunatelor cărți se ascund comori neprețuite pentru fiecare dintre noi. Nu cred că există om care să nu iubească lectură, poate doar om care nu a găsit încă cartea potrivită.

Consider cărțile adevărați camarazi pe calea vieții, și dacă ar fi să mă opresc doar la trei titluri recomandate, acestea sunt:

– Cele cinci limbaje ale iubirii Gary Chapman

– Decizii radicale – Andy Szekely

– Cel mai bun anJinny S. Ditzler

5. Un film bun

Filmele au marele dar de ne scoate din tumultul zilei, de a ne oferi momente de relaxare, dar și numeroase lecții de care să ținem cont în filmul vieții noastre.

Nu pot să nu includ aici o listă care îmi doresc să te inspire. Cele zece filme pe care ți le recomand sunt:

  1. Schimbarea
  2. Poți să-ți vindeci viața
  3. Scrisoare către Dumnezeu
  4. Pay it forward
  5. P.S. I love you
  6. A walk to remember
  7. Blind
  8. Cele 18 daruri
  9.  Hampstead
  10.  City of Angels

6. Citatele motivaționale

Citatele motivaționale sunt pastile magice care ne scot din oceanul tristeții, din sfera neputinței și a deznădejdii, ne trec de pe strada negativității pe drumul credinței în mai bine. Au capacitatea de a ne schimba perspectiva și de a ne concentra atenția pe lucrurile care contează cu adevărat.

Te invit să te lași inspirată de citatele înțelepților lumii sau să-ți creezi propriul citat care să te motiveze zilnic. Pastila mea de motivație sună așa:

,,Desenează-ți viața în culorile preferate! Stă în puterea ta!”

7. Piesele vestimentare de pe Answear.ro

Fiecare femeie știe că echilibrul interior și cel exterior creează imaginea din oglindă de care să fim mândre și o personalitate autentică.

Așadar, să nu neglijăm exteriorul, să alegem acele piese vestimentare care ne reprezintă, care ne pun silueta în valoare și sunt potrivite ocaziei pentru care ne pregătim.

Toamna își intră încet în drepturi, peisajul devine ruginiu, iar aerul răcoros ne îndeamnă să ne facem inventarul garderobei și să venim cu completări.

Și pentru că eu sunt o friguroasă, primul popas este în categoria https://answear.ro/h/geci-de-puf.html, unde gecile din imagine m-au cucerit. Și nu vorbesc doar despre căldură și siguranță, ci și despre stil și eleganță.

Dacă ne-am lămurit cum stă treaba cu partea superioară a corpului, să nu uităm nici de picioare. Când îmi îmbogățesc colecția de blugi, găsesc exact ce am nevoie în categoria https://answear.ro/h/jeans-boyfriend.html. Sunt cât se poate de comozi, simpli și extrem de practici. Îi pot purta cu o cămașă la birou, când merg la cumpărături și chiar și pe cărările de munte, când încalț papucii de explorator. Îi pot cupla cu un top și cu pantofi cu toc și devin elegantă dintr-un foc.

Te invit să explorezi cele 7 surse de inspirație pentru femei puternice și să alegi exact ce ți se potrivește.

Participă la concursul internațional de creație vizuală, Lifespiration, lansat recent aici: https://www.lifespirationstartshere.answear.ro/ și fă valul inspirației din lume să crească!

Imagini Answear.ro și arhiva personală. Editare Canva.com

Articol pentru SuperBlog 2021.

Lasă un comentariu