Blogging creativ

O mare de emoții la Hotel Aurora

Pașii să mă poarte pe nisipul fierbinte,

Iar valurile mării, auzul să-mi alinte

Și trupul răsfățat de soarele fierbinte,

Dorințe, emoții, amintiri în suflet strânse,

Comoara primei întâlniri cu marea.

Și chiar de au trecu ani bun, dragostea o simt și acum,

De litoralul românesc m-am îndrăgostit firesc

Și nu oriunde și oricum, ci la Mamaia, vreau să-ți spun

Ce e acolo, ce găsești? E nebunie, aer freș,

Distracție, relaxare, tot ce poftești găsești la mare.

Și sufletul rostește lin, că merităm sejur-festin,

Iar o vacanță într-un an, o merită orice român.

Anul acesta-i sărbătoare și e o mare provocare:

Pe mama am s-o duc la mare,

Pe nepoțeii mei iubiți, însoțiți de-ai lor părinți.

Alături toți cei dragi să fie, să fie mare nebunie

Cinci ani se împlinesc de la o nuntă ca-n povești

Și cum sunt eu prevăzătoare, am pus rapid totul la cale

Am căutat hotel la mare, cu o piscină în dotare

Eu și soțul adorat suntem fecioare-n zodiac

Pretențioși, fixiști, corecți,

Raportul calitate-preț vrem să fie chiar perfect.

Aurora (2)

Hotel Aurora Mamaia ne va găzdui cu onoare

În camere moderne, confortabile, încăpătoare

E doar la câțiva pași de mare, eu am intrat deja-n visare:

În zori pe plajă să mă plimb și briza mării să o simt,

Să ocup locul de onoare când soarele timid răsare

Și își întinde chiar firav o rază pe valul înalt

Și un tablou feeric pictând, în suflet mi-a intrat zâmbind

Și m-a umplut de energie, să fac față întregii zile.

Micul dejun e un festin, proaspăt, delicios din plin

Restaurantul cu terasă a fost alegere isteață

Este spre mare îndreptată, menită să te cucerească

Romantică cum sunt din fire, am scris acolo o poezie

Apus de soare admirând, în ochii lui m-am cam pierdut

Și zorii zilei ne-a găsit îmbrățișați chiar pe nisip.

Și zilele treceau în goană, cu toții lenevind pe plajă

Baie în mare am făcut și chiar castele de nisip

Pe malul mării ne-am plimbat și scoici multe am adunat

Mesaje dragi am iscălit pe coala mare de nisip

Și într-o zi, pe înserat și lampioane am lansat

Spre cerul mare, înstelat, multe dorințe au plecat

Dar cea mai mare aventură, cu skijet-ul a fost, pe bune

Și frica mare de înălțime a dispărut ca prin minune

Când în telegondolă am urcat și frumuseți am admirat.

La Aqua Magic am intrat, cei mici au fost tare-ncântați

Tot ce-au putut au încercat și au zâmbit neîncetat.

Cu vaporașul ne-am plimbat, pe insula Ovidiu ne-am cam refugiat

De peisaj ne-am bucurat, jumătate de zi noi am rămas

Și-n satul de vacanță ne-am dat cu toții-n stambă,

Iar trenulețul vesel a fost a mea comandă.

Sejurul meu la mare, o mare provocare

Petrecere surpriză, aqua gym la piscină,

Un cocktail delicios ne-a fost servit pe loc.

Sub cerul înstelat, o filă din jurnal tocmai am redactat.

Centrul hotelier modern ne-a cucerit pe  loc:

Hotel cu piscină, restaurant cu preparate românești delicioase,

Personal amabil și atent, e un tot unitar.

Hotel Aurora recomandăm cu drag!

sigla-logo-aurora (2)


Articol pentru Spring SuperBlog 2017.

Lasă un comentariu