Blogging creativ

Ochi, buze, obrăjori… machiaj ca la carte cu Revers

Eu militez pentru frumusețea naturală! Pot oricând să ies pe stradă fără pic de machiaj, dar asta nu înseamnă că nu apreciez un machiaj făcut ca la carte și femeile care pun preț pe o imagine ca desprinsă din reviste. De fapt, le apreciez în secret pe acele femei care alocă zilnic timp prețios ritualului de îngrijire și frumusețe, pentru o imagine strălucitoare în oglindă.

Din păcate, eu nu sunt atât de disciplinată. Îmi aduc aminte și acum cu zâmbetul pe buze cum mai aveam doar două săptămâni până îmbrăcam rochia de mireasă și nu aveam programare la machiaj și manichiură. Noroc că le-am avut lângă mine pe prietenele mele dragi care m-au salvat. Mă gândeam atunci că nu va fi un capăt de țară dacă îmi fac singură machiajul. Eram naivă, știu, mai ales că nu machiaj pentru mirese nu e joacă de păpuși.

Nu sunt eu expertă în machiaj, dar mizez întotdeauna pe produsele Revers, de la MyCosmetics, care mă scot din încurcătură atunci când am nevoie de un machiaj de zi rapid, când am întâlniri importante la job, o cină romantică sau vreo ieșire în oraș cu fetele.

Fard de pleoape pentru ochi magnetici

Ochii au o profunzime aparte, nu degeaba se spune despre ei că sunt oglinda sufletului. În ei se pot citi bucuria și tristețea fără a greși. Ei sunt cei care creează legături de la suflet la suflet. Ochii fură inimi și pun cărămizi indestructibile în relații.

Ochii mei sunt căprui și nu cred că fură inima oricui. Au cucerit o inimă și le este de ajuns. Uneori sunt și ei obosiți, căci posesoarea lor este o pasăre de noapte, adoarme foarte târziu și se trezește când răsare soarele. Au de suferit, iar cearcănele sunt forma prin care ei protestează la acest tratament. Mai încerc să-i îmbunez cu felii de castravete, cu miere sau lămâie, dar nu îmi reușește mereu, așa că atunci când ies în lume apelez la corectorul lichid Naked Skin Cove, de la Revers.

Și dacă acest produs îmi este suficient pentru a merge până la magazinul alimentar sau să fac o plimbare în parc, atunci când am întâlniri importante la birou sau sărbători în familie, pentru un plus de farmec și culoare apelez la fardul de pleoape Gallant, tot de la Revers.

Ruj strălucitor pentru buze răpitoare

Dacă ochii sunt magnetici, buzele sunt răpitoare, nu doar prin rujul pe care îl poartă, ci și prin ceea ce rostesc. Dar dacă ar fi să ne raportăm strict la ruj, cu siguranță este cel mai folosit produs de machiaj și primul pe care l-am încercat. Am atentat destul de devreme la unicul ruj al mamei, celebrul ruj verde, care pe buze se făcea roșu. Erau alte vremuri atunci, nu existau atâtea variante câte sunt acum.

În plus, se știe că rujul roșu nu i se potrivește oricărei femei, este nevoie să ai buze cărnoase și o încredere în sine la cote înalte. Nici pe cel roz nu l-aș recomanda oricui, mai ales dacă ai apelat la intervenții la nivelul buzelor, căci s-ar putea să pari exagerată, ca să nu folosesc acel cuvânt atât de utilizat la adresa fetelor de oraș.

Eu prefer nuanțele cuminți, acele rujuri care conferă senzualitate buzelor, care mă fac să mă simt în largul meu și îmi mențin buzele catifelate. Pentru un look romantic mizez pe rujul de buze Satin Lips, de la Revers.

Fond de ten hidratant pentru o față catifelată

Ochii magnetici și buzele răpitoare se însoțesc întotdeauna cu o față netedă, catifelată, cu o strălucire naturală, aspecte de care se ocupă de minune fondul de ten hidratant Colors Day, produsul de makeup Revers care pune bazele unui machiaj ca la carte, care oferă un plus de frumusețe și încredere în sine, care atrage priviri și complimente.

Acest fond de ten este nelipsit din bagajul meu pentru vacanță, căci, dacă cearcănele le mai pot ascunde sub ochelarii de soare, de fața mea se ocupă doar el, mă ajută să apar strălucitoare în fotografii memorabile, fiind cel mai important aliat al meu.

Acestea fiind spuse, te invit să descoperi produsele de machiaj Revers, cele care trec testul suprem al oglinzii și sunt prietenoase cu tenul tău.

Articol pentru SuperBlog 2023.

Lasă un comentariu