Blogging creativ

Spacer îmi simplifică relația cu telefonul

Da, sunt atehnica în persoană, dau bir cu fugiții când văd un aparat în fața mea. Chiar și cu telefonul mobil am o relație complicată, ca în acel status de pe rețelele de socializare, fie vorba între noi. Ne iubim, ne urâm, ne șicanăm, dar nu ne despărțim. El nu trebuie să știe, dar l-aș lua cu mine chiar și pe o insulă pustie. Are calități pe care nu le pot nega, aduce chipul oamenilor dragi în fața mea, chiar dacă ne despart mări și oceane, iar informația îmi stă la picioare datorită lui.

Totuși, știu că-mi poartă resentimente, pentru că îl supun la șocuri frecvente. Sunt neîndemânatică și visătoare, în loc de urechi, îl scap la picioare. Cred că într-un fel s-a obișnuit… Dar am înțeles și eu că este nevoie să-l protejez, așa că m-am aliat cu Spacer. Și uite așa, mi-am mai spălat din păcate.

Spacer – consilier iscusit în domeniul tehnologiei

Nu suport să văd că telefonul mobil din dotare merge vreodată la culcare, așa că m-am aprovizionat corespunzător, cu încărcătoare telefon. Unul pentru acasă, unul pentru birou, unul pentru mașină și unul pentru voiajul de la mare, munte sau pe unde ne-or purta pașii în lume. Îmi place să cred că în acest fel îi arat că am ochi doar pentru el și îl asigur de prețuirea mea, chiar dacă el și-ar mai dori în lumea viselor să poată călători.

Prima dată când ne-am certat, cu ghilimele de rigoare, căci el și-a pierdut total vocea și semnele vitale, a fost când l-am scăpat din mână pe trotuar. Ieșeam de la birou și voiam să dau grăbită un telefon. Ce să zic, nu putea fi mai rău, căci căzătura ne-a durut pe amândoi și relația a fost pusă în stand by. Și unde mai pui că ne cunoșteam doar de vreo trei săptămâni. A fost ca în relațiile de iubire care încep cu artificii și când ți-e lumea mai dragă, partenerul calcă pe bec și lumea roz se evaporă. Atunci mi-am dat seama de valoarea lui, căci am stat despărțiți vreo zece zile, iar când ne-am revăzut am încercat să reîncălzesc ciorba, cum se spune, și ce să vezi, chiar mi-a reușit, căci l-am surprins cu huse telefon de la Spacer. I-am luat două, să înțeleagă că vreau o relație pe termen lung și că imaginea noastră este importantă, suntem doi eleganți, cam guralivi din fire, dar mereu mânați de iubire.

Și a fost bine cât a fost, până când am plecat grăbiți să trimitem un colet, pe vreme rea, cu picături de ploaie și mâini alunecoase. L-am scăpat printre degete și a căzut direct pe burtă. Nu a mai zis nici pâs, m-a lăsat să-mi fac procese de conștiință și să caut din nou rezolvare. A fost cu drum la service, bani scoși din portofel și o sesiune de consultanță cu Spacer, care m-a luminat, m-a ajutat să înțeleg că protecția mea era doar pe jumătate și că aveam nevoie urgentă de folii telefon. Am luat trei, nu doar pentru a-i confirma că planurile mele sunt pe termen lung, ci și pentru că știam că vom mai pătimi multe. Și mare dreptate am avut, doar că acum schimbăm doar foliile de telefon și nu ne mai despărțim niciodată.

Nu cred în relațiile la distanță, căci viața mi-a dovedit că ochii care nu se văd se uită, așa că de sărbători am planuri mărețe pentru noi. Nu i-am cerut lui Moș Crăciun doar rochie roșie și pantofi cu toc, ci și un suport de telefon, pentru a-i arăta că nu are loc de cinste doar în inima mea, ci și în mașină. Iar pentru a condimenta relația, voi plusa cu niște căști de telefon, pentru ca vocea lui suavă să-mi răsune în urechi și să-mi fie mai aproape de inimă. Pentru toate acestea apelez la Spacer, consilierul iscusit care are grijă ca telefonul meu să fie cuprins de magie și să radieze doar iubire.

Articol pentru SuperBlog 2022.

Lasă un comentariu