Blogging creativ

BIANO dă față nouă casei tale

Eu sunt genul de femeie implicată în fiecare aspect al vieții de familie, chiar și atunci când vine vorba despre renovarea și redecorarea căminului nostru. La ultima renovare am desenat cu priceperea unui copil de grădiniță fiecare piesă de mobilier și noroc mare am avut că am găsit niște meșteri adevărați care au avut răbdare să-mi descifreze ,,operele de artă” și să le transforme în realitate. La final m-am declarat mulțumită, căci nu am fost niciodată încântată să alerg prin magazine după piese de mobilier diferite, să jonglez cu dimensiuni, culori și prețuri, pentru ca apoi să le ,,cuplez” pentru un aspect demn de acasă.

Ei bine, pentru redecorarea din această toamnă am descoperit o metodă mult mai simplă, interesantă și cu o tentă elegantă. Doar accesez site-ul Biano.ro și mă teleportez în universul bogat al pieselor de mobilier deosebite și al decorațiunilor inedite. E un adevărat răsfăț pentru simțuri, e terapie curată și cel mai important este că ne arată exact cum va arăta a noastră casă. Instrumentul minune care face din tine un adevărat designer de interior se numește Biano Studio. Ești invitat să-l testezi, cu promisiunea că vei fi impresionat de rezultat.

Dormitor confortabil

Primul pas din visul meu de a da o nouă față casei noastre m-a purtat în dormitorul matrimonial, căci aici este locul în care măștile cad, iar relaxarea și somnul odihnitor intră în scenă.

Înainte de orice, îmi doresc un dormitor confortabil, iar piesa de mobilier responsabilă de acest aspect este cu siguranță patul, cel care are statut de rege în dormitor. Nu a durat mult să-l găsesc, doar am rostit cele patru cuvinte magice și a apărut: mare, pufos, comod și elegant. I-am alăturat două comode vintage care m-au cucerit la prima privire, o veioză pentru momentele de lectură înainte de culcare și o bancă tapițată, cu spațiu de depozitare.

Am mizat în dormitor pe gri, bej și auriu, pe eleganță și gust desăvârșit, unde piesele de rezistență sunt fotoliile în stil Art Deco și spectaculoasa măsuță aurie.

Living elegant

În living trebuie creată o adevărată poveste, una care să îmbine personalitățile celor ce locuiesc în casă și care să ofere un spațiu cald și primitor pentru fiecare oaspete drag care ne trece pragul.

Recunosc, și aici, prima piesă de mobilier aleasă a fost colțarul extensibil, care, la fel ca patul, trebuie să fie comod, să ne susțină trupul obosit după o zi de muncă și să se plieze pe nevoile noastre din weekend, atunci când gașca se adună pentru o mică petrecere, o seară cu filme memorabile ori jocuri cu mare miză.

Masa pentru cafea și suporturile pentru obiectele decorative impresionează prin designul glam, iar balansoarul invită la cufundare în lectură și la clipe de meditație și relaxare după o zi lungă.

Din papucii iubitoarei de carte, nu aș fi putut vreodată să decorez un living în care să nu existe o bibliotecă generoase și titluri din sfera dezvoltării personale, antreprenoriat și bineînțeles carte pentru copii.

Am ales o elegantă lampă de podea care să facă lumină și câteva obiecte decorative care să vorbească despre pasiunea mea pentru frumos, pentru vaze și flori.

Terasă modernă

Avantajul de a sta la casă este că poți în orice zi să te bucuri de aerul curat și răcoros al dimineții, de o cafea aburindă pe terasă și de o noapte magică sub cerul înstelat.

Iubesc terasa din spatele casei, amplasată strategic spre pădure, locul în care peisajele țesute cu măiestrie de fiecare anotimp ne încântă privirea. Aici simt mireasma salcâmului înflorit și admir covorul de frunze ruginii al toamnei, aici liniștea e la ea acasă și stresul la mii de kilometri distanță.

Canapeaua din paleți se încadrează de minune în decor, iar masa din mozaic o acompaniază perfect. Lămpile solare tip felinar creează o atmosferă intimă, iar scaunul agățat mă face să mă simt în elementul meu.

Bineînțeles că florile au loc de cinste pe terasă, iar visurile sunt la ele acasă!

Bucuria noului să te însoțească,

Inspirația să te cucerească,

Armonia să se instaleze în casă!

Neobosită să fie muza decorativă,

Originală și creativă!

Imagini realizate cu Biano Studio.

Articol pentru SuperBlog 2021.

Lasă un comentariu