Blogging creativ

Etolia – parte din rutina dimineților senine

Dimineața este o bucurie în casa mea. Este acel moment care mă face conștientă că am în față o nouă filă din cartea vieții mele, pe care o scriu cu esența propriului suflet, alături de oamenii mei dragi. Diminețile mele senine încep cu zâmbete, recunoștință și cu o cafea boabe de calitate.

Rutina sănătoasă de dimineață

Ziua bună chiar se cunoaște de dimineață. Contează foarte mult gândul cu care mergi la culcare în fiecare seară, cât timp aloci somnului și energia cu care îți începi fiecare zi.

Eu când deschid ochii dimineață văd chipul omului meu iubit și zâmbesc, mulțumesc Divinității pentru încă o zi, pentru privilegiul de a fi un călător pe cărările bogate ale acestei lumi, mulțumesc pentru cerul senin, pentru Soarele care ne bucură cu prezența și căldura sa, pentru aerul curat și răcoros al dimineții…pentru viața mea.

Apoi îmi îndrept privirea spre panoul visurilor care are loc de cinste în dormitorul matrimonial și mă conectez cu fiecare obiectiv pe care mi l-am fixat pe durata unui an, moment care mă încarcă cu energie, îmi bucură inima și mă face mult mai ancorată în realitatea fiecărei zile, având prezente în minte țelurile stabilite.

Când ajung în baie îmi privesc chipul în oglindă și-mi adresez cuvinte blânde, îmi apreciez corpul, istețimea și bunătatea inimii, un fel de cocktail al încrederii și al stimei de sine.

Apoi fac un popas în bucătărie și apăs un buton care împrăștie un miros special în întreaga casă. Este cafeaua de dimineață care îmi trezește simțurile și mă răsfață cu aroma și puterea sa.

Aromata cafea Etolia

Despre unii bărbați se spune că schimbă femeile ca pe șosete, ei bine, cam așa schimba și soțul meu cafeaua. Este un împătimit al cafelei, unul care caută aroma desăvârșită în licoarea care trezește simțurile la viață și dă un plus de energie pentru întreaga zi.

Am încercat nenumărate mărci de cafea, atât din țară, cât și aduse din străinătate, am primit cafea sub formă de cadou, căci la noi e un fel de cafenea în fiecare duminică, atunci când poftim în vizită familia și prietenii. Cu unele nu se lega idila, iar cu altele era relație pe termen scut, ca să zic așa. Dar am continuat căutarea, căci are balta pește și lumea cafea boabe. Așa că în acest an, de ziua lui, mi-am propus să-l surprind cu un alt gust dat dimineții în doi, gustul intens al cafelei Etolia.

A fost dragoste la prima degustare, atât pentru mine, cât și pentru el. Tare încântat a fost să se trezească la pat cu o altfel de cafea, una care mângâie întâi simțul olfactiv, pentru ca apoi să-ți cucerească iremediabil papilele gustative.

Poate te întrebi ce are special această cafea. Așa m-am întrebat și eu când am primit coletul de la Kfea.ro – cel mai mare magazin de cafea online din România, cu o vechime de peste 15 ani – și am simțit mirosul intens al boabelor de cafea.

Ei bine, Etolia este o cafea proaspăt prăjită, ce are o miscelă ideală și un grad de prăjire special, aspecte care vorbesc despre calitate și o băutură ca la carte, aromată și echilibrată. Această cafea se aduce verde în țară și se prăjește local, pentru un plus de prospețime și o savoare care te determină să o numești regina dimineții și să-i devii fan pe perioadă nedeterminată.

Este cât se poate de evident aportul cafelei pentru o stare de spirit pozitivă și pentru o zi reușită, așa că aș vrea să punctăm și câteva beneficii pe care le are asupra sănătății.

5 beneficii ale cafelei

– consumul moderat de cafea îmbunătățește memoria de scurtă durată;

– datorita efectului vasodilatator, cafeaua are capacitatea de a combate durerile de cap minore;

– cafeaua aduce organismului un aport de vitamine, cum sunt B5, B2, B3, B1, Potasiu și Mangan;

– antioxidanții din cafea luptă împotriva inflamațiilor din organism;

– cafeaua susține sănătatea inimii.

În speranța că aceste beneficii te vor determina să incluzi în dieta zilnică o ceașcă de cafea de calitate, îți recomand să mizezi pe Etolia!

Imagini arhiva personală, editare Canva.com

Articol pentru SuperBlog 2021.

Lasă un comentariu