Blogging creativ

Picături de frumusețe, încredere și aventură

Frumusețea stă în ochii privitorului, spune vorba înțeleaptă. Totuși, mai există o instanță de necontestat când vine vorba despre propria imagine. O avem în fiecare casă și o întrebăm precum în poveștile cu prinți și prințese: ,,Oglindă, oglinjoară, cine-i cea mai frumoasă din țară?”.

Când imaginea din oglindă nu ne mulțumește este timpul potrivit pentru o schimbare. Când feliile de castravete așezate strategic pe ochi și mierea cu lapte sau alte produse preparate în casă nu au efectul scontat apelăm la picăturile de frumusețe din fiolele LA CABINE.

Nu le-am descoperit de multă vreme, dar m-au cucerit instant, căci răspund fiecărei nevoi pe care tenul o poate manifesta. Sunt concentrate cu diferite substanțe, vitamine, minerale, aminoacizi care oferă fermitate și restructurează arhitectura fetei, hidratează epiderma și reda elasticitatea naturala, fiind izvor de frumusețe garantată pentru fiecare femeie inspirată.

Eu mizez pe La Cabine BOTOX, secretul meu pentru o imagine demnă de o divă, pentru o prezență de invidiat online și offline. Tenul meu este mereu relaxat și neted, ridurile de expresie fiind reduse cu până la 50%. Cu ele la purtător, pielea obosită devine doar o amintire. Sunt prietene cu toate tipurile de piele, iar efectul este unul instantaneu, trimițând ridurile la plimbare după doar cinci minute de la utilizare, cu un efect de durată.

Sunt magice, eu și prietenele mele depunem mărturie. Cu adevărat magică este și ceea ce vă voi împărtăși acum. După ce le-am prezentat într-o postare pe rețelele de socializare, cu efectele vizibile pe tenul din dotare, am primit o invitație de zile mari, să pășesc în Palacio de Oriente, pentru o săptămână în papuci de regină, să testez întreaga gamă de produse de frumusețe La Cabine la ele acasă.

După ce am făcut câteva piruete de fericire, am dat sfoară în țară…bucurie și invidie deopotrivă. Sora mea nebună a spus limpede că nu se lasă de mine, chiar de ar fi să decoleze din postura de bagaj de cală. Silueta sa de viespe i-ar permite să intre fără probleme într-un bagaj, dar nu va fi cazul, căci pot lua cu mine un însoțitor, mai ales dacă vorbim despre un ambasador al frumuseții, cum este ea. De la Farmacia la Pret Mic, ea alege întotdeauna fiolele La Cabine Anti Imperfection, care curăță tenul, diminuează porii dilatați, echilibrează secreția de sebum și îi permite să fie mereu strălucitoare.

Cu gândul la strălucitoarea Spanie ne-am făcut pe repede înainte bagajul, punând rând pe rând ținute pentru fiecare ocazie și bineînțeles pentru plajă, căci avem de gând să facem din experiență una de notat în jurnalul propriului suflet.

Încă de când eram copil și mă uitam la telenovele, s-a născut în mintea mea ideea de a vizita Spania și de a exersa limba deprinsă din episoadele interminabile ale filmelor cu arătoșii actori numiți Jose Armando. Acum voi avea ocazia să fac asta în conversații cu localnicii și atunci când vom poposi în restaurantele locale pentru a ne încânta papilele gustative cu delicioasa Paella și cu alte preparate culinare tradiționale locului.

Când a auzit despre Spania, soțul meu și-a făcut bagajul în doi timpi și trei mișcări, mai ales când am menționat că acolo există o linie La Cabine și pentru bărbați. Pasionatul meu de frumusețe va fi încântat să descopere produsele, să fie gardian pentru ca niciun Jose Armando să nu se apropie de noi și să dea măcar târcoale stadionului Santiago Bernabeu.

Noi bineînțeles că visăm să vedem măcar în treacăt o vedetă din fotbalul spaniol și dacă nu ne va fi cu noroc, știm că vom avea ce admira la fața locului și nici pentru soțul meu nu-mi fac probleme, căci femeile sunt extrem de frumoase în Spania. Cine doar admiră este de admirat, căci ce ai acasă este de iubit și respectat. Așadar să ne bucurăm privirea, să adunăm amintiri prețioase și să vedem ce putem îmbunătăți, ce ne inspiră vacanța la palat.

Vom profita de meleagurile străine pentru a imortaliza fiecare experiență, vom avea ședințe inedite, programate și improvizate în fiecare destinație descoperită. Vom începe cu palatul care ne va găzdui, cu rochii de prințese și bineînțeles picăturile de frumusețe de La Cabine. Ale noastre rețele de socializare vor deveni extrem de accesate în această perioadă, purtându-ne urmăritorii pe cărările însorite ale Spaniei.

Prințesele de la palat și cavalerul însoțitor vor păși cu mândrie pe străzile Madridului, vom poposi pentru câteva ore de relaxare în Parcul Retiro, unde vom face o plimbare cu barca pe lac, vom descoperi comorile din Palatul de Cristal sau ne vom aventura în descoperirea unei peșteri din plămânul verde al capitalei.

Pentru a cunoaște un popor trebuie să-i acorzi atenție, să-i privești oamenii, să-i admiri monumentele, să-i cunoști istoria și să te apleci asupra credinței care-l ghidează. După ce ne vom bucura ochii cu obiective turistice felurite, vom testa apele cristaline ale mării, nisipul fin și sporturi de apă în Marbella, vom face un popas de suflet la Sagrada Família, bijuteria gândită de arhitectul Antonio Gaudi.

Nu vom părăsi Spania fără a păși pe Portal de L’Angel, artera pietonala despre care se spune că este cea mai circulata din Europa, și a face shopping de mare clasă. Și dacă vă gândiți ce pot cumpăra două femei pasionate de modă și frumusețe, vă lămuresc îndată. Multe rochii și bluze vaporoase, cu volane și în culori vibrante, precum și produse felurite de frumusețe. La care mai adăugăm suvenirele cumpărate de soțul meu din fiecare loc vizitat și pentru fiecare om drag care ne așteaptă acasă, cu inima cât un purice să afle despre aventura inimaginabilă de la palat.

Am trăit viața de regi pentru o săptămână, ne-am bucurat de aerul cald al Spaniei, de ale ei frumuseți, ne-am umplut inimile cu bucurie și amintiri cu praf de iubire, picături de frumusețe și fericire și toate acestea pentru că am mizat pe produsele de frumusețe LA CABINE.

Produsele La Cabine Romania pot fi soluția de care pielea ta are nevoie. Te invit să le încerci. Le găsești la Farmacia la Pret Mic, în formule diferite, cu soluții adaptate pentru fiecare tip de ten.

Nu uita, când imaginea din oglindă zâmbește crește încrederea în tine și ești pregătită să cucerești lumea!

Articol pentru Spring SuperBlog 2021.

Lasă un comentariu