Blogging creativ

Vine zăpada! Ce lipsește din garderoba ta?

Deși iubesc zăpada și magicul decor pe care îl pictează cu măiestrie, temperaturile scăzute îmi dau întotdeauna de furcă. Îmi dârdăie și dinții în gură uneori… mai că m-aș muta în Africa atunci când iarna se anunță grea.

Dar ce să vezi, vine Africa în România! Nu, nu e glumă, este vorba despre o nouă colegă de birou, care vine, mai în glumă, mai în serios, din țările calde. Am frisoane numai gândindu-mă cum se va adapta la iarna geroasă din frumoasa noastră patrie.

Dar ca o colegă bună ce sunt, am invitat-o la mine la un ceai cald și ceva dulce, povești nemuritoare și o sesiune de shopping online, menită să-i adapteze garderoba pentru anotimpul alb.

Primul sfat a fost să-și protejeze spatele de frig, sfat înțelept pe care eu însămi l-am primit de la bunica mea. În acest sens, am pus în coșul de cumpărături o geacă de iarnă, preț 239,9 lei.

Dacă n-ai grijă de cap e vai de picioare, iar dacă ți-e frig la picioare, s-ar putea să deranjezi rinichii din dotare. Așa că am ales o căciulă șic, o pereche de cizme de iarnă și botine elegante pentru birou. Cu un cost de 576.7 lei, am rezolvat și problema extremităților.

Ne-am pierdut printre accesorii… doar suntem femei, la ce putem visa? Colega mea a ales și o geantă casual, încăpătoare și colorată, care o duce cu gândul la Africa. Pentru 239,9 lei, de ce să nu facem legături cu căldura?

Cald este și în biroul în care ne desfășurăm activitatea, deci nu este nevoie să punem haine pe noi ca Baba Dochia, putem opta pentru cămăși și bluze elegante. Iată câteva ținute pe care le-am gândit pentru colega mea. O pereche de jeanși cu croială interesantă, perfecți pentru silueta sa, pe care îi poate purta cu cămașa albastră sau cu bluza în carouri, că tot se poartă carourile în acest sezon. Pentru acestea a mai scos din buzunar (card) încă 419,7 lei.

Două bluze elegante am mai pus în coș cât ai zice pește. Îmi place că a mea colegă e cochetă și deschisă la idei. Și prețurile sunt pe gustul ei… doar 279,8 lei pentru ambele.

Mi-a mărturisit că așteaptă cu încântare prima zăpadă, iar eu i-am promis solemn că facem un om de zăpadă cu nas de morcov. Până atunci, am pus în coș o rochie din tricot ornamentat cu oameni de zăpadă și motive de sărbători, la un preț excepțional, doar 99,9 lei.

Când a zărit bluzele din tricot a fost de-a dreptul cucerită. Drept să spun, aici am cam zăbovit. A fost greu să aleagă dintre atâtea modele și culori. Până la urmă ne-am oprit la două, pe care le va purta cu o pereche de blugi cu talie înaltă. Mizează pe căldură și confort atunci când mărșăluiește prin oraș, în postura de explorator sau cu multă treabă la orizont. Iată că am reușit să asortăm piese vestimentare în trend, fără să spargem al ei buget (291,7 lei).

Bugetul alocat a fost de 2000 lei, și am depășit doar cu 147,6 lei, achiziționând paisprezece piese vestimentare, ceea ce este foarte bine. Suntem femei cumpătate, știm exact ce vrem și de unde să facem cumpărături cu cap.

Peste câteva zile mă așteaptă o cină ca în Africa și parada modei în fața oglinzii!

Articol pentru SuperBlog – Proba propusă de Answear.

2 gânduri despre „Vine zăpada! Ce lipsește din garderoba ta?”

  1. La Multi Ani pentru 7 ani de blog! La cat mai multe postari scrise din suflet, jurnalul virtual sa ramana in continuare o sursa de inspiratie, un motiv de bucurie si relaxare.
    Felicitari pentru inspiratie, perseverenta si pentru munca depusa!

Lasă un comentariu