Blogging creativ

Gravez emoții în inimi minunate

Ce dimineață, parcă fiecare om este mai grăbit ca niciodată, să fie oare din cauza faptului că e atât de frig dintr-o dată, mai ieri purtam un pulover colorat, iar azi mă zgribulesc în palton, iar ochelarii de soare i-am schimbat rapid cu un fular croșetat de bunica, care aproape că-mi acoperă și ochișorii somnoroși.
E adevărat, iarna își intră în drepturi, e prima zi în care, în drumul spre birou, am sub tălpi primii fulgi de nea, iar decorul pare desprins din pagini de poveste și încă mai cad mici steluțe din cerul acoperit de o ceață densă, iar mirosul acestei perioade mă face să simt apropierea magicelor sărbători.
Sunt la câțiva pași de birou, în curând voi savura ciocolata mea caldă cu aromă de scorțișoară, până și acest gând mă duce mai aproape de zilele de sărbătoare ale iernii, doar am în plan atât de multe idei mărețe, acum este cea mai aglomerată perioadă din an, cei care au o afacere în domeniul cadourilor personalizate știu despre ce vorbesc.
Încă un pas, deschid ușa biroului și-i zăresc pe colegii mei într-o mare forfotă, iar decorul mă face efectiv să încremenesc, mă transpune într-o altă lume, lumea feerică a lui Moș Crăciun, unde totul este posibil, unde fiecare dorință are ecou și devine realitate prin puterea magică a iubirii.
În mijlocul încăperii, așezat pe masa de lucru, îmi sare în ochi un gravator laser pe care mi-l dorisem cu ardoare, care se pare că fusese deja pus în funcțiune, iar acest gând mă face instant să simt că mi-a fost luat privilegiul de a-l testa prima, de a grava cel mai important mesaj, motto-ul colorat al vieții mele.
Acest gând dă naștere sentimentul de vinovăție, cât de egoistă să fiu să-mi doresc asta când colegii mei m-au surprins atât de frumos.
Prima care mă zărește este Iulia, care face un semn discret și toată lumea ia poziția de drepți, iar în timp ce eu încerc să-mi găsesc cuvintele potrivite am deja în mână agenda visată, pe care se așterne cu litere frumos gravate următorul mesaj:

,,Desenează-ți viața în culorile preferate. Stă în puterea ta!”

gravator laser Bodor

Eu cred că întreg universul complotează pentru realizarea dorințelor născute din esența pură a iubirii și știu sigur că gravatorul laser BCL-0503MU, marca Bodor, distribuit de Colop România, o adevărată bijuterie care permite prelucrarea unor obiecte de dimensiuni mici sau medii, acoperind o plajă largă de materiale ce pot fi gravate, mă va ajuta să creez o sumedenie de cadouri personalizate, care să facă să răsară zâmbete adevărate pe fețele unor oameni deosebiți, care au nevoie să-și amintească că au în interior o imensă comoară, că sunt iubiți și apreciați cu adevărat.
Am în plan ca cea mai utilizată agenda a anului 2019 să poarte mesaje motivaționale pentru fiecare zi din an, și o coperă care să atingă cu aripa iubirii propria personalitate a posesorului, un mod la îndemână de a începe ziua într-o energie care să canalizeze pe drumul lin al creației și al posibilităților nemărginite.
Cred cu tărie că fiecare copil are dreptul la un jurnal al visurilor încărcat cu mesaje de încredere, cu întrebări revelatoare, cu imagini care să-i amintească cât de magică și fără margini este copilăria.
Sufletul meu visează un Crăciun în care fiecare copil, fie că se flă în mediul cald al propriului cămin, pe un pat de spital sau într-un orfelinat, să primească un cadou personalizat cu un mesaj care să-i amintească cât de minunat este.
Sunt sigură că fiecare vis are o zi destinată realizării!

Articol pentru SuperBlog, la proba propusă de Colop România.

Lasă un comentariu