Blogging creativ

Iată cum îmi pregătesc BMW-ul pentru iarnă

Mașinile pot fi un magnet pentru unele femei!
Cei drept, nu și pentru mine, abia dacă știu câteva mărci, și îmi aduc și acum aminte cu zâmbetul pe buze cum mă certau prietenele când nu știam să le spun ce mașină conducea iubitul meu. Știți voi, discuții între fete.
Chiar nu mă interesa, pentru mine mașina avea un singur rol, să te ducă în siguranță la destinație.
E, asta până când m-am căsătorit cu domnul pasionat de mașini, care a ținut morțiș să-și vadă soția conducând un BMW X3, fabricat în 2008, având motor cu capacitate de 1.995 cm3, 177 CP și bineînțeles Diesel.
,,O bijuterie pentru o altă bijuterie”, exact cum mi-a lăsat scris pe bordul celui mai frumos cadou din vața mea.
A fost dragoste la prima vedere, avem deja câțiva ani de relație și nu m-a dezamăgit niciodată, îmi oferă confort și siguranță, iar eu o tratez ca pe o regină, merge anual în service și când este cazul primește doar piese originale BMW.

Exclusiv OEM

Eu nu mă las impresionată ușor, nu fac rabat de la calitate, am standarde înalte și siguranța mea și a celor dragi este întotdeauna pe primul loc.
Prefer să fac investiții serioase, pe termen lung, decât să dau bani mărunți aruncați în vânt.

Aleg întotdeauna piese de BMW de la eXclusiv OEM

Opțiunea mea are la bază trei aspecte extrem de importante când vine vorba de mașina personală: calitate, siguranță, investiție pe termen lung.
Piesele OEM BMW sunt originale, fapt ce certifică achiziționarea unor produse cu un înalt grad de calitate, durabile și în perfectă compatibilitate cu bijuteria mea de mașină.
Mașina nu este o piesă vestimentară, astfel că nu îmi permit să fac combinații riscante, care în condiții extreme pot ceda și  produce daune majore sau chiar pune viața în pericol.
Piesele BMW originale oferă siguranță, ele fiind întotdeauna însoțite de certificat de garanție, de toate specificațiile tehnice și de montaj.
Piesele și accesoriile originale BMW au un cost de achiziție mai ridicat decât al celor contrafăcute care se găsesc pe piață, dar vorbim de o investie în calitate, care poate fi costisitoare pe moment, însă este una cu o durată de viață mult mai mare, o investiție sigură și adevărată pentru viitor.
La fel ca în fiecare an, BMW-ul meu va intra în service la sfârșitul acestei luni, când vom vedea dacă are nevoie de ceva în plus față de investiția pe care mi-am propus să o fac pentru sezonul rece.
Pentru că sunt o persoană prudentă și ușor panicată, de câte ori îmi duc mașina în service am grijă să solicit cu precădere verificare frânelor și a direcției, defectarea acestora fiind principala mea frică, mai ales că traficul și drumurile noastre sunt așa cum sunt, iar aceste aspecte pot face de mule ori diferența într-un eveniment pe șosele.
Schimbarea jantelor vizibil afectate de gropile din carosabil și echiparea cu anvelope noi de iarnă vizează o parte din investiția alocată mașinii din dotare.
Am în plan mai multe escapade în zonele montane, soțul meu fiind un împătimit al sporturilor de iarnă, și trebuie să fiu perfect pregătită pentru orice surpriză pe care o pregătește sezonul alb.
Conform documentelor din dotare, este recomandat să facem și schimbul uleiului și al filtrului de ulei și parcă aș vrea și alte stergătoare, presimt că vor fi foarte folosite în perioada următoare.
Și dacă tot ne pregătim pentru ploi și zăpadă, aș investi și în covorașe din cauciuc pentru față și spate și tare aș vrea și un BMW Key ring X3 care mi-a făcut ochii să zâmbească.
Îndiferent de necesitățile mașinii mele, mă pot baza întotdeauna pe eXclusiv OEM, sursă sigură pentru piese originale, calitative și durabile.

exclusivOEM_patrat


Articol pentru SuperBlog, la proba propusă de eXclusiv OEM.

Lasă un comentariu