Blogging creativ

Answear ne resuscitează garderoba

answear0-768x512

Haina nu-l face pe om, spune o vorbă înțeleaptă din popor. Dar îl aranjează, aș adăuga eu.

Hainele alese în funcție de stilul personal, având în vedere propria personalitate, cu multă atenție la detalii, ne conferă un plus de eleganță, rafinament și încredere în sine.

Însă atunci când o dăm grav în bară, atât de grav încât am putea fi protagoniștii unor rubrici celebre care îngrozesc vedetele, nu ne rămâne decât să căutăm soluții inspirate.

În vară, după căutări asidue și vreo 12 rochii probate în magazine răsfirate în întregul oraș, am reușit să-mi găsesc o rochiță de nuntă potrivită, credeam eu, de lungime medie, și bineînțeles neagră, în speranța că oglinda mă va arăta puțin mai slabă, și dacă nu oglinda, măcar ochii invitaților de la nuntă să poată fi cumva păcăliți.

Fericire maximă, buclele fluturau în vânt, dar dintr-o dată, ca printr-o vrajă blestemată, povestea începu să semene cu una celebră, caleașca transformându-se brusc în dovleac.

Dintr-o doamnă elegantă, am început să mă transform într-o negresă…nu, nu una apetisantă, ci una disperată, căutând întreaga noapte drumul spre toaletă, pentru a da jos culoarea hidoasă ce-mi acoperea pielea.

Rochia mea nu era decât o cârpă vopsită care m-a pus într-o situație de-a dreptul jenantă și dacă aș fi putut atunci, aș fi plasat-o direct în coșul de gunoi, lucru pe care l-am făcut, cu o eliberare nebună de energie, când am ajuns acasă.

Am făcut loc în garderobă pentru o noua achiziție, de data aceasta una de clasă, o rochie elegantă pe care am ochit-o pe answear.ro, retailerul multibrand renumit printre adevărații cunoscători, oferind produse 100% originale și livrare rapidă din stoc.

Și nici măcar nu este nevoie să aștept sezonul nunților de anul viitor, revelionul va fi ocazia perfectă pentru a străluci în această rochiță fină.

large_img_1185299 (2)

Cât despre consortul meu, ce să vă zic, are și el propria poveste, este expert în a pierde câte un pantof prin țările europrne prin care trece, oferind ulterior recompense semnificative celor ce-i calcă pe urme, în speranța că papucul rătăcitor se va întoarce acasă, lucru care nu s-a întâmplat până acum.

Dar speranța moare ultima, dovadă fiind pantofii diferiți care-și așteaptă în zadar perechea, fiind precum o comoară de care îi este imposibil să se desprindă.

Eu mi-am păstrat însă încrederea că voi reuși să-i ofer variante care să-l mulțumească, să-l facă să se despartă de vechii camarazi și să etaleze ghetele de sezon.

444 (2)

Am făcut o selecție șmecheră de ghete pentru bărbați și sunt absolut sigură că ceva tot va fi pe placul lui, sper doar să nu vrea vreo trei perechi, să pot să pun și eu în coș aceste botine geniale.

large_img_1202069

Și dacă tot m-am întins să vă povestesc pățaniile noastre, e musai să aduc în discuție și întâmplarea de aseară.

Prietena mea dragă a venit la mine și ne-am pus să despicăm firul în patru, despre vrute și nevrute, așa cum fac femeile când se întâlnesc, un subiect nelipsit fiind bineînțeles domeniul fashion, ce mai e nou, ce ți-ai mai cumpărat etc.

Așa am descoperit că cea mai nouă achiziție a ei era tocmai salopeta pe care o purta, neagră și cu multe paiete, era radiantă de-a dreptul.

Doar că în momentu în care s-a ridicat să plece, am realizat că ținuta ei era puțin mai ușoară, un puhoi de paiete nărăvașe încăpățânându-se să se lipească taman de covorul meu bej, dragoste nebună nu alta.

Am râs cu gura până la urechi, deși ea nu era tocmai fericită cu întâmplarea, mai ales după investiția făcută, așa că m-am gândit că dacă tot va citi acest articol, măcar să-i fac o recomandare, o salopetă care o să-i vină ca turnată, materialul fiind garantat unul de calitate.

Draga mea, bazându-te pe ANSWEAR, vei lăsa în spate doar urme de admirație!

Prezentare1 (3)


Articol pentru SuperBlog 2017.

 

 

Lasă un comentariu