Blogging creativ

Alege să strălucești!

Femeia este o bijuterie care strălucește atunci când este fericită!

Nihal-49173-718x1024

Dacă aș vorbi despre ce o face fericită pe minunata femeie, nu mi-ar ajunge timpul și spațiul să pot exprima aici și acum.

Adevărul este că fericirea înseamnă altceva pentru fiecare dintre noi, însă ce este lucru cert, atunci când vine vorba despre femei, este că iubesc florile și bijuteriile.

Sunt femeie și știu ce spun, chiar astăzi îmi serbez onomastica și am primit de la fiecare suflet drag din viața mea câte un buchet de flori, culori diferite și multe zâmbete născute din adâncul inimii mele.

Atunci când vine vorba despre bijuterii, mărturisesc că sunt puțin mai pretențioasă, nu îmi place orice, am un stil clasic și ușor romantic, apreciez bijuteriile fine, care exprimă eleganță, sensibilitate și gingășie.

Port atât bijuterii din aur cât și bijuterii din argint, apreciez seturile de bijuterii, dar îmi place să fac și diferite combinații, în funcție de ținuta pe care o port și de locul în care urmează să merg.

În luna mai voi fi nașă la botezul fiului prietenei mele din copilărie, un eveniment pe care il aștept cu mare drag, unde vom avea parte și de o petrecere cu dress code marinăresc.

Rochia este deja aleasă, are culoarea turcoaz, este lungă, simplă și elegantă, exact pe stilul meu, urmează doar să o accesorizez cum se cuvine și să fiu cu adevărat strălucitoare.

Și cum nu-mi place să las nimic pe ultima sută de metri, m-am tot plimbat prin diferite magazine de bijuterii până am descoperit exact ce-mi doresc.

Când am intrat în magazinul Splend’or din Oradea și am văzut bijuteriile Majorica, am știut că acela este stilul care mă reprezintă și care se potrivește perfect pentru evenimentul la care urmează să particip.

Stil mediteranean, brand prestigios, de origine spaniolă, care exprimă simplitate și frumusețe, punând în valoare feminitatea și eleganța femeii care alege să poarte aceste bijuterii recunoscute la nivel internațional.

Adevărul este că, alături de atitudinea potrivită, bijuteriile scot din anonimat orice ținută, dându-i eleganță și strălucire.

Prezentare1 (2)

Colecția TU Y YO de la Majorica m-a cucerit instant, iar Iepurașul a promis că voi primi perechea de cercei și colierul ales, chiar de Paște, urmând să le port la ținuta aleasă pentru botezul finuțului meu drag.

Dacă te-am făcut curioasă și aceste bijuterii sunt pe gustul tău, îți spun că magazinele Splend’or sunt prezente în majoritatea mall-urilor, existând peste 45 de magazine în toată țara, unde vei găsi o gamă largă de bijuterii și ceasuri de la branduri internaționale, idei de cadouri geniale.

Logo-Splendor-pasiune-pentru-bijuterii-RGB-768x278


Articol pentru Spring SuperBlog 2017!

Lasă un comentariu