Blogging creativ

Preparatele gustoase unesc oameni

Este bine cunoscut faptul că limbajul iubirii este unul universal, că energia iubirii depășește granițe, învinge barierele lingvistice, ale culorii pielii, ale obiceiurilor, reușind prin forța sa să dărâme chiar și credințe limitative adânc înrădăcinate de-a lungul anilor.

Din punctul meu de vedere și mâncarea are un limbaj universal, limbajul gustului desăvârșit cu care cucerește pofticioși din toate colțurile lumii.

Aș putea spune că mâncarea ,,vorbește” atingând trei dintre cele cinci simțuri cu care suntem înzestrați, cucerindu-ne privirea prin combinația de culori și forme, mirosul prin ,,dansul” condimentelor adunate din întreaga lume și gustul prin măiestria celor care le combină în așa fel încât să fim efectiv cuceriți.

Când vine vorba de mâncare chinezească, sunt prima care spune prezent, sunt fan înrăit și-i mulțumesc prietenei mele Bianca că a reușit să mă convingă într-o zi să gust furnici în copac.

xxx1 (2)

Acum, eu și colegii mei de la editura la care lucrez suntem clienți fideli, ne răsfățăm în fiecare săptămână cu preparate gustoase și variate, pe care le împărțim cu toții într-o mare veselie, iar când este ziua unuia dintre noi facem mare chef și cinste cu preparate chinezești.

restaurant-megamall

Wu Xing are patru restaurante în București și livrează mâncare la domiciliu și la birou în tot orașul și în zonele limitrofe și nu exagerez când spun că pe la amiază aerul are un miros…, Wu Xing este peste tot.

Și dacă încă nu ai aflat, îți spun că din 1 martie s-a lansat Share your box, noua aplicație Wu Xing care îți aduce o reducere de 15% la fiecare comandă plasată direct din aplicația de mobil, discount valabil până în data de 30 aprilie 2017.

Wu-xing-App

Noi am făcut deja câteva comenzi și am dat vestea mai departe, share și toți prietenii noștri află cum ne bucurăm papilele gustative și care este starea de spirit a oamenilor care se răsfață cu preparate chinezești savuroase, discuții relaxante, glume și păcăleli pentru a mai putea ,,fura” puțin unul din cutia celuilalt.

Adevărul este că avem un fel de ritual, vinerea e zi de răsfăț culinar, preparate livrate la cutie și o masă rotundă la care ne așezăm cu toții, nerăbdători să descoperim și să gustăm toate minunățiile pe care unul dintre noi s-a gândit să le comande, pentru că facem cu rândul și surprize plăcute se arată de fiecare dată, iar bucuria se reflectă în toate fotografiile postate, suntem deja celebri și invidiați pe rețelele de socializare, iar șeful se laudă cu așa echipă unită.

Vineri a fost rândul meu să-mi surprind colegii și cum ne aflăm în perioada postului, m-am gândit că nu strică să avem o zi doar cu produse de post și recunosc că nu se așteptau să le fac una ca asta, dar după ce au gustat zâmbetul a apărut instant, exact asta a fost reacția, iar laudele nu au contenit, atât pentru mâncarea aleasă cât și pentru inițiativa mea.

xxx2 (2)

Încearcă și tu Share your box cu Wu Xing! Mâncare chinezească livrată la birou sau acasă, în miez de zi sau chiar de noapte!

logo-wu-xing-2 (2)


Articol pentru Spring SuperBlog 2017.

Lasă un comentariu