Buchet de inspiraţie, Recomand

Revista R-confessions

Revista R-confessions este online!!! Este colorată, caldă, proaspătă, gata să încânte minți și inimi. Este diferită, specială și poate fi descărcată în mod gratuit de aici – Revista R-confessions.

Am așteptat-o ca pe pâinea caldă din mai multe motive și am certitudinea că nu am fost singura. Sunt entuziasmată pentru că știu cu câta iubire a fost gândită și creată, pentru că o cunosc pe fondatoarea ei și pe ființele minunate care semnează articole împletite cu pricepere și pasiune. Sunt încântată că din minunata familie R-confessions fac parte și eu, având onoarea de a semna câte un articol lunar în paginile noii reviste.

Declar cu bucurie că visurile se împlinesc! Odată cu lansarea revistei reușind să mai bifez un punct de pe lista cu 100 de lucruri de făcut în viață. Iată că scriu și la revistă! Subiectele pe care le abordez fac parte din sfera spiritualității și a dezvoltării personale, și-mi doresc tare mult să aduc o nouă perspectivă asupra modului în care abordăm relațiile și călătoria pe Planeta Albastră. Tema abordată în primul articol nu este una ușoară (veți vedea voi de ce), iar despre următorul articol mi s-a spus că este mult mai intens. În speranța că v-am făcut curioși, vă invit să răsfoiți revista, să-mi descoperiți creațiile și toate surprizele pregătite de talentații redactori.

<<Revista se vrea a fi una caldă, de suflet. Unul dintre principiile după care se ghidează este „Promovarea gratuită a scriitorilor, autorilor și poeților contemporani români”. Astfel, pe toată durata de viață, creatorii de rânduri frumoase vor putea scrie alături de persoane calificate, care vor aborda diferite teme: psihologie, astrologie, economie, tehnică & tehnologie, artă, delicii culinare, scrieri ghidate, lifestyle, cultură, film, călătorii prin lume, credință și multe alte subiecte plăcute sufletului.>> – declară cu emoția unui frumos început Theodora-Raluca Păun – Membru fondator & Redactor-șef Revista R-confessions.

Având credința că vom face o treabă faină împreună, vă invit să ne fiți alături, să deveniți fani activi Revista R-confessions. Să ne citiți și să ne trageți de mânecă, să ne comunicați care sunt subiectele de interes pentru voi, să ne propuneți teme pentru viitoare articole și să reușim să creștem împreună o altfel de revistă, o revistă a cititorului educat, responsabil și implicat în viața societății.

Să ne citim cu bucurie!

Lasă un comentariu