Blogging creativ

Storytelling la puterea SuperBlog

Toamna aduce cea de-a 25-a ediție a competiției de blogging creativ SuperBlog. Numeroși bloggeri din țară sau de peste mări și țări își unesc forțele pentru a aduce în atenția cititorilor produse și servicii de marcă. Nu într-o prezentare oarecare, ci prin articole creative, după inspirația și priceperea fiecăruia. În concordanță cu cerințele juriului și cu gândul la premiile atractive în bani și produse.

Dincolo de a fi un concurs, SuperBlog este o familie, dincolo de spiritul competitiv și de nemulțumirile inerente cu privire la notele acordate, energia este una minunată, se creează prietenii și colaborări care colorează cu măiestrie o lume în care cuvântul este rege.

,,Din dorința de a-mi pune creativitatea <<la muncă>>, crezând în puterea cuvântului de a motiva și în forța acțiunii de a transforma, am decis să ofer esența <<Colț de suflet>> în primul meu concurs de așezat emoții pe hârtie.” – asta scriam în anul 2015, în articolul de înscriere la prima mea competiție SuperBlog, iar restul este istorie.

M-a cucerit această competiție, m-a provocat să învăț multe lucruri despre mine, despre diverse domenii, despre produsele și serviciile pe care le prezentam în articole, mi-a și pus nervii la încercare de-a lungul vremii, dar mai presus de orice, m-a bucurat și motivat să evoluez, să-mi îmbunătățesc modul de exprimare, să fiu disciplinată, să respect cerințe și termene, să fiu constantă.

Storytelling la puterea SuperBlog este provocarea acestei toamne, în care intru și eu, ceea ce înseamnă că vor urma articole creative, utile și profunde, după cum v-am obișnuit.

Lasă un comentariu