Blogging creativ

Despre SuperBlog…doar versuri

finalist

Sa concurezi în SuperBlog e cu avânt și chiar cu hop

Sunt zâmbete la orizont și chiar furtuni ce nasc potop

Articole ce nasc mândrie și scrieri ce produc furie

Cât despre note, ce să zic, e precum vorba din cântec

… te urcă … te coboară, e jocul de noroc chiar fără de morală

Să scrii din suflet e riscant, te întâlnești cu un ignorant

Ce vede frazele prea lungi, ideea s-a pierdut în huci

Să scrii chiar tu comercial, poate fi ușor banal

Să te visezi romancier, e variantă de Gigel

Care deși ,,ușor’’ blamat, stilul și-a mai cizelat și o probă a luat

Două fete și o apă, și o probă câștigată, hipnotizare în masă.

Probele sunt variate, criterii adevărate ce nu-s mereu respectate

Sponsorul e oscilant, vrea, nu vrea… ce să mai fac?

Aș umbla un pic aici, ar fi bine să ne zici:

Vrei cu trâmbițe povești sau vrei doar să convertești?

Din papuci de concurent nu e totul evident.

Ochii s-au întunecat când pe tobogan te-ai dat

Chiar la proba preferată, unde nota-i leșinată

Unde e resuscitarea? Energia e pe mare!

Contestații inspirate ai vrea să creezi pe roate

Ai în mânecă chiar trei, merită ca să le iei?

Cu noul regulament, la sfârșit e cu ,,cântec”

Pentru unii e tsunami, pentru mine…las-o naibii.

Cum am ajuns concurent? Curioasă sunt de fel

Am vrut iute să testez sufletul perseverent

Scrisul să mi-l ordonez și pe plus să mă clasez

Să scriu totul la comandă, inspirație pe bandă

Versuri simple ordonate, ceva premii adunate.

Provocarea cea mai mare e cu farmec în dotare

Ambiție onorată și o probă câștigată

Deși am ,,acnee multe’’, chiar de juriu sunt făcute

Sugestii îmi sunt permise: jurații, la instruire!

Nu e logic, nu e drept să fii un fost concurent

Prieteni favorizezi, chiar de asta nu încerci

Asta aș schimba, pe bune, juriul să nu ne știe.

Organizatori cu drag, să ne fie tot pe plac

Sunt mereu la datorie, au răbdare în cutie

Calmul e ,,the element”, pe facebook îl răspândesc

Unde vrute și nevrute sunt aruncate în lume

La ,,finish” ajung, ce-i drept, doar cei buni, perseverenți

Și e rost de evadare, vocile se-aud în gale

Unde premii se ivesc și trofeul șugubăț.

Ba la munte, ba la mare, seară de răsfăț apare

Prietenii se tot țes, eu impresii croșetez

Până data viitoare, aur în condei răsare!

20 de gânduri despre „Despre SuperBlog…doar versuri”

      1. Imi cer scuze daca v-am suparat cu versurile mele. Chiar apreciez felul in care puteti crea o poveste din orice. Incurajarea era chiar reala, greselile gramaticale pot fi corectate, dar nu oricine poate scrie o poveste. Va doresc succes si putere de munca.

  1. Am observat ca e foarte pericuos sa participi cu versuri la probe. Poezia este sau nu este inteleasa. Esti sau nu esti pe o anume lungime de unda. Felicitari pentru curaj si mult succes ! Lipseste doar partea legata la cum ai organiza tu un concurs de blogging creativ.

    1. Multumesc pentru aprecieri. Este riscant, e adevarat, insa cele mai multe probe le-am castigat cu versuri. Daca imi amintesc bine, doar una cu un articol. Daca analizezi versurile, din context reiese ca as organiza o competitie cu imbunatatirile sugerate.

Lasă un comentariu