Blogging creativ

Muzica – balsam pentru suflet

E25HD-Luna-Eclipse-Home-Theatre

Sfera muzicii este atât de largă încât, indiferent de starea ta de spirit, tot găsești ceva cu care să rezonezi, care poate uneori să-ți aline sufletul rănit, să te ajute să-ți dai seama că nu ești singura persoană care trece printr-o perioada dificilă, acele versuri care vorbesc parcă atât de limpede doar despre tine și starea ta, au fost scrise de cineva care le-a simțit cu adevărat cândva, că acea linie melodică s-a născut din pasiune, desprinsă parcă dintr-o lume net superioară, precum o inspirație divină.

Muzica este balsam pentru suflet, prietenul care găsește cele mai potrivite cuvinte, fie că vorbim de momentele de profundă fericire sau de cele de maximă tristețe, armonizând și restabilind echilibrul.

Pentru mine, conectarea cu muzica reprezintă un adevărat ritual care m-a ajutat de-a lungul vremii să-mi despovărez inima grea, să eliberez energii negative, să las lacrimi să curgă într-un sincron profund cu sunetul lin al melodiilor care atingeau corzi atât de sensibile din propriul meu suflet.

Îmi aduc aminte de prima decepție în dragoste, o experiență care căzuse precum un trăsnet, o perioadă cu multe întrebări fără răspuns, care îmi răpeau nopțile și mă făceau să devorez cantități industriale de bomboane de ciocolată, singurul aliment pe care organismul meu îl mai tolera.

Erau cuvinte nespuse și o dorință imensă de a exprima mesajul sufletului rănit, dar și un zid de care se ciocneau toate, un om lipsit de eleganță, care părea că avea deficiențe de auz ce îl împiedicau să-mi recepționeze mesajul.

Doar muzica mă liniștea, dându-mi impresia că nu sunt singură într-o suferință care nu-mi permitea să văd raza de lumină, rostul și unicitatea lui cine sunt eu cu adevărat.

Sunetul muzicii era declanșatorul șiroaielor de lacrimi care aveau nevoie să iasă la suprafață, să fie trăite, eliberate, secând încet-încet izvorul suferinței, cu o înțelepciune divină reușind să schimbe registrul, aducând claritate și speranță, certitudinea că există viață și după un eșec, un abandon sau o pierdere semnificativă.

Tot muzica a fost prietenul care a știut să aline și atunci când tatăl meu a plecat într-o călătorie fără întoarcere, reușind să aducă liniște și să construiască o legătură profundă la nivel de suflet.

Atunci am început să-mi pun gândurile pe hârtie, iar după noua ani ele s-au materializat într-un volum de versuri cu scop caritabil, denumit sugestiv ,,Colț de suflet”.

La lansarea cărții mele, un suflet sensibil și frumos, o cântăreață din Oradea mi-a pregătit o surpriză minunată, a pus pe muzică trei dintre poeziile mele.

r2730db-1_1ea638cd-2a0f-48a7-9591-4642ebe889e6

Lansarea s-a desfășurat într-o locație elegantă, dotată cu un sistem audio de ultimă generație, Edifier R2730DB fiind un sistem audio monstru 2.0, care oferă o soluție Tri-amp cu trei căi, totalul de 136 Watt creând un bass puternic și adânc, carcasa din lemn menținând sistemul de boxe bine ancorat pentru volumele mari, reducând, în același timp, rezonanța acustică, creionând o imagine care transmite pasiune pentru sunet, pasiune pentru design și pasiune pentru calitate.

R2730db_ce1d34a0-8d9e-47b9-bf0c-8917addf7159 (2)Calitatea sunetului, vocea puternică și caldă, mesajul transmis au reușit să impresioneze până la lacrimi marea majoritate a audienței, dovedindu-mi încă o dată că limbajul muzicii este unul universal, care atinge inimi și lasă amprente profunde care schimbă vieți.                                                                                                                 


Articol pentru SuperBlog 2017.

 

 

2 gânduri despre „Muzica – balsam pentru suflet”

  1. De multe ori ma regasesc in multe melodii si parca imi vine sa cred ca unele dintre ele au fost scrise pentru mine in mod expres. Ce-ar fi viata fara muzica si fara culoare?

Lasă un comentariu