Blogging creativ

Căutăm naturalul

Nebunie-n lumea mare,

Armonia-i o cătare,

Tumultu-i amețitor,

Universu-i grăitor:

Rar ți-e dat ca să mai vezi

Amestec cu frunze verzi,

Libertate și visare,

Farmec răsărit în zare.

Trăim vremuri agitate, în care timpul ne este cel mai mare dușman. Ziua parcă nu mai are 24 de ore, iar noi ne plângem mereu că nu mai avem timp să ne ocupăm de pasiunile noastre, să încercăm să punem pe masă hrană gustoasă și sănătoasă, preparată chiar de noi, cu ingrediente naturale, să ne lăsăm pierduți printre paginile unei cărți care relatează o poveste captivantă sau care ne pune în postura de a ne adresa întrebările potrivite pentru propria dezvoltare, să privim cerul dimineții sau stelele nopții și să fim recunoscători, să privim în ochii celor dragi și să le pătrundem în suflet, să trăim împreună momente speciale, care sunt adevărate comori ale inimii pentru fiecare dintre noi.

Atunci când ne privim în oglindă, aceasta reflectă frumusețea noastră exterioară, iar dacă suntem puțin mai atenți și ne lăsăm pierduți în universul propriilor ochi, aceștia ne vor purta pe cărările inimii, iar descoperirile făcute s-ar putea să ne schimbe întreaga perspectivă asupra vieții și a ceea ce contează cu adevărat.

Frumusețea exterioară vine din interior și strălucește cu puțin ajutor.

Nu am încercat experiența operațiilor estetice, dar nu sunt împotriva lor, atunci când acestea sunt o necesitate și nu doar un moft, dorința de a ieși în evidență sau de a-l cuceri pe domnul X cu un bust ferm și generos.

De asemenea, nu sunt adepta machiajului excesiv, a fondului de ten așezat pe față precum un maltăr, cum sesiza atât de plastic un prieten drag.

Sunt o persoană simplă și naturală, pe a cărei chip se poate citi cu ușurință propria stare interioară, sunt precum o carte deschisă, așa cum îmi place mie să spun.

Iar atunci când vine vorba despre produsele de îngrijire și înfrumusețare folosite, caut întotdeauna ca acestea să conțină ingrediente naturale, pentru că pielea este cel mai mare organ al corpului uman și ,,haina” cu care defilăm în lume.

Caut să pun în coșul de cumpărături produse românești, pentru că aceasta este țara mea, locul în care m-am născut și unde îmi trăiesc propria poveste și de ce să nu sprijinim economia tării noastre, încurajând firmele și oamenii care se preocupă să ne ofere produse de calitate, care pot oricând concura cu produse celebre de peste hotare.

Iar pentru a puncta un aspect extrem de important și mă refer bineînțeles la raportul corect calitate-preț, pentru mine și pentru extrem de multe doamne și domnișoare din țară sau din străinătate, Farmec este o marcă de încredere care ne răsfață și ne sprijină să avem apariții strălucitoare.

17634582_10154537338148763_313232019196874970_n

Noua gamă Farmec oferă produse destinate îngrijirii tenului, corpului și părului, produse complexe, care au la bază ingrediente naturale, cu eficiență demonstrată.

farmec2 (2)

Mâinile mele au o poveste aparte, reprezintă una dintre puținele moșteniri de la mama mea, sunt identice cu ale ei: degete lungi, unghii mici și extrem de sensibile, piele deshidratată, care mai ales în sezonul rece are nevoie de o atenție deosebită.

Pentru îngrijirea mâinilor mele de pianist am găsit două produse care le conferă un minunat efect de catifelare.

SUPER_BLOG_orhidee-768x768

Mă refer la săpunul lichid Pure Orhidee, care are loc de cinste în baia familiei, ne protejează de microbi și infecții, are o textură ușoară și un parfum delicat, o acțiune blândă care lasă pielea mâinilor hidratată după fiecare spălare.

Iar în completare, pentru o hidratare de lungă durată, folosesc crema de mâini lejeră cu Orhidee, o formulă non-grasă, cu absorbție imediată.

Acestea sunt doar două dintre minunatele produse care îmi ,,populează” casa și mă fac să mă simt bine în propria piele, să scot la suprafață farmecul natural și să fiu întotdeauna radiantă.

17861637_10154568083203763_4240795082873829808_n


Articol pentru Spring SuperBlog 2017.

Lasă un comentariu