Blogging creativ

Simte-te bine în papucii tăi! – answear.ro

Când vine vorba de ținute, nu cred că am fost vreodată în trend, nici măcar nu am urmărit asta, pentru că, din punctul meu de vedere, cel mai important lucru este să te simți bine cu ceea ce porți, să-ți placă și să se potrivească felului tău de a fi. Cred în atitudine, în mesajul transmis dincolo de cuvinte și vestimentație, în încrederea în sine, în stima de sine și în respectul față de ceilalți.

Este sezonul rece și chiar dacă sunt o friguroasă, de felul meu, nu mi-e teamă că nu pot fi elegantă sau chiar sexy, îmbrăcată cu o  cămașă din denim sau o bluză groasă și o pereche de blugi, preferații mei, de altfel, și purtând cizme sau botine.

a1

Și dacă tot a venit vorba de încălțăminte, parcă mi-ar cam trebui și mie vreo două perechi, așa, ca să mă adaptez sezonului, nu de alta.

Îmi place să merg pe jos, să respir aer curat, să admir natura, să privesc oamenii pe stradă, iar zăpada ne-a oferit deja prima reprezentație și la cât de fricoasă sunt, obligatoriu, iarna am nevoie de cizme comode, călduroase și cu o talpă care să nu alunece.

a2-2

Cizmele din imagine sunt cele care mi-au făcut cu ochiul și care satisfac nevoile mele, sunt din piele naturală, cu talpă joasă și chiar îmblănite.

Și cum se apropie sărbătorile de iarnă, am găsit niște botine gri, din piele întoarsă, ce m-au cucerit și cu care mă văd deja încălțată de Crăciun, alături de o fustă roșie din tricot și o cămașă albă, o ținută simplă și elegantă, perfectă pentru zilele de sărbătoare și pentru momentul în care familia se adună în jurul bradului și a unei mese îmbelșugate.

a3-2

Dar până la Crăciun, îl așteptăm pe Moș Nicolae și ale sale daruri puse în ghetuțe, cizme și botine, după caz, și dacă ne-am purtat frumos, i-am putea cere o favoare, poate ne-ar asculta și cadoul ar fi chiar perechea dorită de încălțăminte, ar avea de unde alege, pentru a satisface preferința fiecărei doamne și domnișoare.

a4-3

Cizmulițele cu blăniță sunt numai bune pentru o zi de săniuș la munte, poate chiar în ziua de Crăciun, dacă vom avea privilegiul de a ne bucura de niște sărbători de poveste, cu multă zăpadă și un peisaj de vis.

Iar în ceea ce privește petrecerea de Revelion, situația e clară, locul este ales, dorințele sunt pregătite pentru a fi rostite la trecerea dintre ani, singurul lucru care mai lipsește este paltonul care să-mi țină de cald, doar v-am spus că sunt friguroasă.

Dar din click în click am descoperit un model de palton pe gustul meu, problema este că nu știu ce culoare să aleg, ambele sunt foarte frumoase, dar îl întreb pe soțul meu, cel mai mare critic în materie de modă, mă lămurește el instant.

a5-3

Ție ce-ți lipsește din garderobă, ce piesă vestimentară ți-ar întregi ținuta pentru sărbătorile de iarnă?

Articol pentru SuperBlog 2016.

Lasă un comentariu