Blogging creativ

Delaco pune pofta din cui pe masă

Să-ți pui pofta-n cui! Știi expresia, nu-i așa? Ei bine, eu nu știu să-mi fi pus vreodată pofta în cui, căci sunt o gurmandă. Încă din copilărie eram o pofticioasă, îndrăgostită de plăcinta cu brânză a bunicii, de cozonacii dolofani cu brânză și stafide, de pâine unsă cu untură și roșii, de lapte de bivoliță, de pâine cu smântână, și aș putea continua…

Dar anii au trecut, m-am concentrat mai mult pe studii și am început destul de târziu să gătesc. Mama și bunica își făceau griji cu privire la viitorul meu de gospodină. Încercau să-mi treacă rețete pe sub ochi și să mă provoace să-mi pun șorțul de bucătăreasă. Dar lucrurile nu prea au funcționat așa pentru mine, firea mea creativă făcându-și de cap și în bucătărie. Nu am mizat pe rețetele lor, deși m-au inspirat de multe ori, că doar nu degeaba se spune că mâncarea mamei și cea a bunicii au gust de copilărie, doar că mi-a plăcut să testez gusturi noi, să improvizez.

Treaba cu improvizatul e cu două tăișuri, poți să dai chix uneori, dar poți descoperi și gusturi care să amețească în sens pozitiv papilele gustative. Noroc că soțul meu e la fel ca mine, îi place să guste mereu ceva nou, așa că eu nu caut rețete, doar deschid frigiderul din dotare și improvizez. Azi am făcut la fel, am consultat frigiderul, am pus pe masă delicioasele brânzeturi Delaco și am trecut la cratiță.

Imagine arhiva personală.

Mizez pe brânzeturile Delaco și pe creativitate

Este adevărat, îmi place brânza, am iubit-o în copilărie și o ador și acum. Atunci era făcută de bunica, cu lapte de bivoliță și cu multă iubire. Eu eram nepoata ei preferată și chiar dacă mai furam smântâna de pe lapte și nu recunoșteam, tot mă răsfăța cu fel și fel de bunătăți. Anii au trecut, pe bunica o mai regăsesc doar în comoara cu amintiri, iar satul copilăriei este departe. Acum locuiesc printre blocurile gri, vorba cântecului, și după ce am testat fel și fel de produse lactate, m-am oprit la brânzeturile de înaltă calitate Delaco, pentru că gustul lor este divin și indiferent de momentul zilei în care am o poftă, există o variantă care să mă mulțumească.

Ziua bună începe de dimineață, conform vorbei înțelepte din popor, iar pentru mine, o zi bună începe cu o cafea tare și un mic dejun delicios. Se știe că specialiștii ne recomandă un mic dejun bogat și sănătos. Dacă se prepară și rapid, cu atât mai bine. Eu sunt fan Brânză Pufoasă Delaco, pe care mizez cel mai des pentru micul dejun. Îmi mai plac și lipiile, așa că uneori pun brânza pufoasă pe lipie, două felii de șuncă peste, roșii rondele, ardei fâșii, două felii Cașcaval DeSenviș și dă-i rularea.

Felie de bucurie cu Mozzarella Gourmet și Brânză Pufoasă Delaco

Azi mi-am dorit mai mult, mi-am dorit să-l surprind pe soțul meu cu o felie de bucurie. Am bătut bine două ouă, am pus la perpelit patru felii de șuncă și ardei roșu tăiate mărunt și o omletă am făcut. Când am întors-o, cu o mișcare de bucătar, am presărat peste Mozzarella Gourmet, care este perfectă pentru gătit. Am stins focul și m-am concentrat din nou pe Brânza Pufoasă Delaco, preferata mea. Am pus două linguri bune într-un bol, am tocat o ceapă roșie și niște pătrunjel, le-am amestecat și gata crema pentru felia bucurie. Am tăiat în opt bucăți omleta și am pus între ele crema de brânză. Vizual și gustativ ne-a cucerit!

Imagine arhiva personală.

Bulete picante cu cartofi și Mozzarella Delaco

Dar ziua-i lungă și oricât de sățios ar fi micul dejun, tot mai trebuie să mâncăm ceva. Ceva cărniță în sos de roșii, lângă care am pus la cale bulete picante cu cartofi și Mozzarella Delaco. Și deși le-am mai făcut de nenumărate ori, în diferite variante, cu cârnăciori în interior, cu șuncă mărunțită, cu Cașcaval Sofia, trecute de fiecare dată prin pesmet, azi le-am schimbat rețeta. Pentru că o aveam invitată la masă pe nepoțica noastră dragă, care are intoleranță la gluten, am pus în loc de făina de grâu pe care o puneam în interior, făină de mălai, alături de ou, Mozzarella Gourmet rasă și cartofii fierți și zdrobiți. În cele pentru ea am pus boia dulce, iar pentru noi boia iute. Am pus în mijloc Mozzarella Fresca și am format bila, am tăvălit-o prin ou, făină de mălai și am aruncat-o în baie de ulei. A ieșit ce se vede aici!

Imagine arhiva personală.

Triunghiuri delicioase cu gust de pizza

Și pentru că seara a adus o poftă de pizza, dar nu aveam aluat pregătit și nici răbdare să plămădim, am mizat pe un pachet de foitaj și am realizat triunghiuri delicioase cu Mozzarella Gourmet și Mozzarella Fresca. Drept să spun, am văzut ce ne-a mai rămas prin frigider și am improvizat nițel. Am pregătit umplutura din brânzeturile Delaco, ou, șuncă și ciuperci tocate mărunt. Am format triunghiurile și le-am stropit cu puțin bulion din cămara mamei, peste care am presărat susan și le-am pus în cuptorul încins. În câteva minute casa avea un miros de vis și pofta noastră de pizza s-a potolit.

Imagine arhiva personală.

Așa a arătat o zi în compania faimoaselor brânzeturi Delaco. O zi în care cele trei mese au fost un deliciu, o bucurie, sănătate în farfurie. Ce ar mai fi de zis? Poate doar că este demonstrat pe papilele nostre gustative că Delaco pune pofta din cui pe masă. Te invit să te convingi!

Articol pentru SuperBlog 2023.

Lasă un comentariu