Blogging creativ

Sneakers – de la alergatul în parc la petrecerea de nuntă

Ai grijă de picioarele tale! Așa simt să încep acest articol, unul în care îți vorbesc despre grija pentru cele două picioare din dotare, cele care te poartă spre destinațiile multiple ale fiecărei zile, cele care te pun în postura de călător privilegiat al vieții. Și călătorului îi stă bine cu drumul, nu-i așa? Dar dacă încălțămintea dă bătături, drumul devine anevoios și dispare bucuria călătoriei.

De la picioare goale la sneakers a fost cale lungă. Denumirea lor ne trimite la ,,a ne furișa”, tocmai pentru că sunt ușori și confortabil, ne dau libertate de mișcare, ne îndeamnă la mersul pe jos. Iar mersul pe jos nu dă doar piciorul frumos, conform vorbei din popor, ci sprijină starea generală de sănătate.

În trecut, erau purtați de prestigioșii sportivi, azi sunt vedete pe podiumurile de modă, iubiți de toate categoriile de vârstă și purtați la scară largă. Sunt versatili și atrăgători, și-au păstrat spiritul sportiv, peste care s-a presărat eleganța urbană, devenind alegeri inspirate indiferent de anotimp sau ocazie.

Sneakers – un must have în garderobă

Pe lângă little black dress e obligatoriu să posezi măcar o pereche de sneakerși, pentru simplul motiv că viața nu se poate trăi doar pe tocuri cui, iar vremea picioarelor goale și a opincilor a apus. Desigur, acest fapt nu-ți va știrbi din eleganță, căci modelele sunt variate, pliate pe stiluri diverse, create pentru personalități puternice și romantice.

Nu mă crezi? Aruncă o geană pe sneakers damă pe prm.com/ro și te vei convinge singură. S-ar putea să fie cu dichis aventura, s-ar putea să-ți placă atât de multe modele încât să-ți fie greu să te decizi, iar în această situație, îți sugerez să faci inventarul în șifonier și să alegi acea pereche pe care o poți asorta cu cele mai multe piese vestimentare din garderoba ta.

Stilul personal este cel care îți va dicta alegerea, căci trăim vremuri în care încălțămintea nu mai reprezintă un simplu accesoriu care ne ajută să ne deplasăm și ne ține picioarele în confort, a devenit mult mai mult, este o expresia a propriei personalități. Și chiar dacă se spune că haina nu-l face pe om, eu cred că haina vorbește despre om, lucru perfect valabil și în cazul pantofilor. Imaginea din oglindă nu minte, iar fiecare dintre noi o vrea strălucitoare.

Sneakers – între sport și eleganță

Atunci când spui sneakers te gândești la pantofii sport purtați de celebrii sportivi și de iubitorii de mișcare, te gândești că îi vei zări pe terenurile de sport, în școli și în parcuri. Perfect adevărat, doar că lucrurile au evoluat, iar sneakersii s-au vrut și ei mai eleganți.

Au evoluat din nevoia noastră de a ne simți confortabil și la birou și nu s-au oprit aici, au cucerit și evenimentele cu pretenții, iar azi nu vom rămâne surprinși să-i vedem purtați la diverse petreceri sau chiar la nuntă. Și nu doar ascunși sub rochia de mireasă, având grijă de picioarele obosite de dans, ci ca piese vestimentare centrale, în jurul cărora se construiesc ținute strălucitoare.

Când spui sneakers și rochiță sau sneakers și costum spui trend și normalitate. Dar înainte de toate este vorba despre alegeri inspirate, care te fac să te simți confortabil în mișcare și împăcată cu imaginea din oglindă.

Cred că este timpul să recunosc că nu am fost niciodată o fire sportivă, nu am treninguri în dulap, dar fac totuși mișcare. Am iubit întotdeauna mersul pe jos, iar de când m-am căsătorit cu cel care are numeroase perechi de pantofi sport în șifonier – https://prm.com/ro/k/barbati/incaltaminte/sneakers, mă mai trezesc făcând și câteva ture de parc din când în când. Nu am fost fan adidași, am preferat pantofii și stilul casual, dar de când mi-a adus consortul o pereche de sneakerși dintr-o deplasare lucrurile s-au schimbat.

Sunt iubitoare de culoare, sunt o romantică și o visătoare, iar aceste laturi ale personalității mele se reflectă și în alegerile vestimentare. Am picioare sensibile și iubesc încălțămintea cu talpă moale, căci nu mai vreau să aud de bătături și de bășici usturătoare. Sunt o friguroasă prin definiție, deci am mare grijă de picioarele mele în sezonul rece. Pentru toate cerințele mele, indiferent de anotimp, am găsit sneakerșii potriviți. Și pentru că vreau să te inspir, las o imagine aici.

Imagini PRM – editare Canva.com

Articol pentru SuperBlog 2023.

Lasă un comentariu