Creativitate

Aranjamente strălucitoare pentru Crăciun

Știu, este târziu. Ar fi trebuit să merg la somn de ceva vreme, dar nu pot să o fac înainte de a scrie articolul din acest an dedicat aranjamentelor speciale pentru Crăciun. Este târziu, ar fi trebuit să postez de câteva zile acest articol, pentru a reuși să vă inspir să creați aranjamente prin care să-l impresionați pe Moș Crăciun. Dar ce să fac, timpul a zburat și nu am reușit să fiu atât de eficientă în acest an.

Abia aseară am reușit să realizez ultimele decorațiuni în atelierul de creație. Vorba vine că este atelier, e de fapt livingul apartamentului nostru, pe care îl transform în fiecare an în atelier de creații strălucitoare, prin care reușesc să aduc bucurie de sărbători oamenilor dragi din viața mea.

Dar să nu mai lungim vorba și să trecem la subiect. Care sunt noutățile anul acesta? Coronițele realizate pe inel de polistiren și ghivecele din lut decorate cu motive de Crăciun. În rest, am mizat pe aranjamente de tot felul, montate pe rondele de lemn, așa cum am procedat și cu aranjamentele de anul trecut. Dar veți vedea că am și improvizat un pic.

Aranjamente speciale pentru sărbători de poveste

Ce fac aranjamentele de Crăciun? Dau strălucire și culoare, aduc bucurie și o atmosferă de sărbătoare. Cuceresc inimi mari și mici, iar pentru mine sunt un dar deosebit, un dar pe care mă bucur să-l creez de fiecare dată cu gândul că va atinge inimi.

Am mizat și de această dată pe ajutorul meu de nădejde, pistolul de lipit. Rondele de lemn am avut rămase de anul trecut, iar de câteva ori m-am pierdut prin magazine (Jumbo, Pepco și două magazine chinezești) și am luat cu mine fel și fel de minunății pe care le-am folosit pentru a crea aranjamente speciale, iar pentru a le da strălucire și în noapte, pe unele am pus instalații cu beculețe colorate.

Am folosit diverse figurine, cerbi, reni, oameni de zăpadă, brăduleți, plus beteală, conuri culese de mine, nuci și bineînțeles imaginație. Am creat în mod liber, fără a mă gândi la rezultatul final, ci doar din bucuria de a crea, iar rezultatul m-a mulțumit de fiecare dată. Iar atunci când am realizat că mai am materiale și oameni pe care să-i surprind cu un cadou handmade, dar nu mai aveam suport din lemn, am improvizat, așa că aranjamentele cu omul de zăpadă și bradul auriu sunt create pe suport din carton, de fapt, pe acel suport pe care se pun torturile la cofetărie. Sunt acoperite cu beteală și arată foarte bine, dar vă spun asta pentru că vreau să vă încurajez să nu abandonați o idee sau un drum atunci când apar obstacole, ci să priviți dintr-o altă perspectivă și să vedeți ce altă variantă există.

Mie mi se par cele mai frumoase aranjamente pe care le-am realizat până acum, așa că vă invit să le folosiți drept sursă de inspirație pentru următoarele sărbători.

Imagini arhiva personala – editare Canva.com

Coronițe pentru uși magice

Pentru acele cămine în care nu există horn, iar Moș Crăciun intră pe ușă, am creat coronițe colorate și vesele. Nu am mai folosit coronițele din brad, ca anul trecut, ci am mers pe varianta cu inele din polistiren. Recunosc, se realizează mai greu, fiind ceva de muncă pentru a prinde panglica pe inelul de polistiren, cu ajutorul pistolului de lipit. Am folosit și aici globuri, conuri, fundițe, beteală, perle, crenguțe de brad și creativitate. Iată ce a ieșit!

Imagini arhiva personala – editare Canva.com

Ghivece cu motive de Crăciun

Anul acesta am descoperit tehnica punctului cu acrilice, iar la sugestia unui suflet care crede în mine și mă sprijină mereu, am îndrăznit să o folosesc pentru a crea și ghivece cu motive de Crăciun. Mi-aș fi dorit eu să fac fulgi de nea de diferite forme, dar au ieșit doar niște brăduți și stele. Asta pentru că m-am lăsat cumva prinsă în valul creației, fără a gândi prea mult. Două ghivece au plecat deja să bucure inimi, iar pe unul l-am bucurat cu crăciunițe și lavandă, pentru a-l oferi în dar unei doamne care are ziua de naștere chiar de Crăciun.

Imagini arhiva personala – editare Canva.com

Dacă ar fi să realizez un bilanț al creativității pentru acest sezon, aș pune în el 10 coronițe de sărbătoare, 3 ghivece realizate cu migală și 8 aranjamente strălucitoare. Familie mare, mon cher!

Acestea fiind spuse, vă doresc să lăsați creativitatea să vă ghideze. Să aveți sărbători de poveste!

Lasă un comentariu