Blogging creativ

Allurene vrea să fie best friend forever pentru doamne și domnișoare

Cine este cea mai bună prietenă a ta? Această întrebare vine din partea Allurene Cosmetics, un nou brand de produse cosmetice românești, care își propune să abordeze universul femeii în întreaga sa complexitate, oferind o gamă completă de îngrijire a tenului, dar și sfaturi care să ghideze femeia în procesul de autocunoaștere și îngrijire pentru starea de bine.

Allurene intră cu avânt pe piața produselor destinate frumuseții feminine, cu intenția de a se transforma în best friend forever pentru cât mai multe doamne și domnișoare, iar produsele cosmetice de cea mai bună calitate, testate dermatologic, cu ingrediente naturale, fără parabeni îi ușurează în mod clar misiunea de împrietenire.

Acestea fiind spuse, propun să ne întoarcem la întrebarea pusă la început. Cu intenția de a mărturisi că pentru mine, best friend forever s-ar putea transforma ușor într-un club al celor mai bune prietene, fără a exista vreo urmă de invidie între ele, căci sunt unice și geniale.

Oglinda – prietena care nu minte niciodată

Oglinda este prietena care mă salută în fiecare dimineață. Are puterea de a mă pune față în față cu mine, cu propria înfățișare și personalitate, în zilele senine și în cele mai puțin bune. Mă invită să-mi vorbesc cu blândețe și să am grijă de frumusețe. Uneori oglindește și cearcăne supărătoare, câte un rid care apare, amintindu-mi să nu fac rabat de la odihnă și că nu mai sunt o copilă, iar după 30 de ani, o cremă antirid este recomandat să fie inclusă în arsenal.

Am promis deja că voi testa gamă completă de îngrijire a tenului de la Allurene Cosmetics, cu interes sporit îndreptat spre crema antirid, căci abia aștept să văd ce feedback îmi va oferi oglinda, prietena care nu minte niciodată.

Cărțile – prietenele care mă inspiră

Ei bine, cele care nu critică și nu trădează niciodată sunt minunatele cărți. În paginile lor găsesc o sursă inepuizabilă de cunoaștere și inspirație, considerându-le adevărați camarazi pe drumul vieții. Sunt comori care îmbogățesc case și inimi mici sau mari. Deschid lumi minunate și au puterea de a ne purta spre propriul suflet, acolo unde izvorul iubirii nu va seca niciodată.

Îmi palce să spun despre mine că sunt precum o carte deschisă, cu nuanțe de mister. Am o bibliotecă de care sunt tare mândră, pe care o consider averea mea, dar trăiesc și bucuria de a-mi pune propria amprentă în câteva pagini de carte, darul meu magic oferit lumii.

Prietena de suflet – o comoară neprețuită

Anca este cea mai bună prietenă a mea. Nu îi spun numele complet pentru că iubește discreția, este modestă și cu un suflet minunat. Ne-am cunoscut în facultate și ne-am consolidat prietenia după terminarea ei. Ea nu locuiește în România, dar distanța nu ne împiedică să ne împărtășim experiențe și să ne susținem când este nevoie. În urmă cu vreo trei săptămâni ne-am întâlnit în Oradea și m-am bucurat enorm de câteva ore în compania ei.

Îmi deschid sufletul în fața ei și am încredere că îmi oferă cele mai bune sfaturi și ajutorul necondiționat. Este cel mai mare fan al meu, blogul fiind cel mai frumos cadou cu care mi-a amprentat viața. Îmi este cititor fidel și sunt absolut convinsă că vom testa împreună și produsele Allurene.

Eu – personajul principal din viața mea

Cine sunt eu? Grea întrebare, complexă și cu răspuns diferit de la persoană la persoană. Îmi place să spun despre mine că sunt un suflet sensibil, un adevărat călător prin viață, care urmărește evoluția, dar și bucuria de zi cu zi, fără a uita să lase în urma sa o lume mai bună și mai frumoasă prin propriile daruri interioare.

Iubesc să scriu și să minunez de fiecare dată de frumusețea cerului înstelat, mă pierd ușor în paginile unei cărți bune și încă caut soluția supremă prin care stresul să nu se mai atingă de mine. Mă iubesc, dar aș vrea să o fac mai mult, să nu mai existe momente în care uit că sunt personajul principal al vieții mele.

Allurene Cosmetics – prietena care promite să aibă grijă de ten

Urmează să testez produsele și să-mi exprim opinia în cunoștință de cauză, însă diversitatea și faptul că se mizează pe calitate mă fac să cred că Allurene va deveni un nume de referință pe piața produselor cosmetice de îngrijire pentru ten.

Produsele sunt prietene cu toate tipurile de ten, înlăturând astfel multe griji și bariere, vizând totodată atât demachierea și curățarea tenului, cât și hidratarea și tonifierea, fără a uita de soluțiile adaptate pentru a înlătura cearcănele și a ține la distanță ridurile supărătoare.

Doamnele și domnișoarele pot jongla cu lapte demachiant și apă micelară, sunt invitate să mizeze pe crema contur ochi și pe serul de hidratare, iar în funcție de vocea oglinzii fermecate, să aleagă crema antirid sau crema hidratantă.

Curioasă din fire, mă întreb: Allurene Cosmetics va deveni best friend forever pentru mine?

Imagine cuprins articol Allurene Cosmetics, imagine antet articol Pixabay.com

Articol pentru Spring SuperBlog 2022.

Lasă un comentariu