Blogging creativ

Stil, utilitate, performanță – Franke dă glas bucătăriei

Dacă bucătăria mea ar vorbi, ar spune despre mine că sunt o persoană împrăștiată, că arunc lucruri în toate direcțiile, de parcă se apropie uraganul și trebuie să o iau la fugă. Adevărul este că sunt mai mereu pe fugă, mai ales când am de gătit câte 3-4 feluri de mâncare într-o zi. Dar tot ea, bucătăria, inima oricărei case, ar grăi că sunt o gospodină adevărată, o bucătăreasă cu gust și atenție la detalii, că fac curat în urma mea și că am un simț estetic desăvârșit, precum și că mă bazez pe aparate electrocasnice performante.

Chiar dacă nu folosește cuvinte, limbajul bucătăriei este unul care atinge toate simțurile. Cel vizual este cucerit de un design liniar și elegant, dar și de un plating ca pentru reviste, auditivul de sunetul veselei și muzicalitatea aparatelor electrocasnice, tactilul de suprafețele fine și lucioase, în timp ce simțul olfactiv și papilele gustative sunt răsfățate cu numeroase preparate culinare dulci și sărate, cu arome și texturi desăvârșite.

E cert, ca să fii o adevărată gospodină ai nevoie de ajutor în bucătărie, iar al meu vine de la Franke magazin online – universul electrocasnicelor performante.

Ca să mă simt pe deplin relaxată, trebuie să am în față o bucătărie spațioasă, compartimentată corespunzător și cu tot ce trebuie la purtător și abia apoi pot pune la treabă talentul cu care am fost înzestrată, pe care l-am șlefuit prin practică îndelungată.

STIL

O bucătărie cu stil nu este doar una care excelează la capitolul vizual, ci una dotată corespunzător, perfectă pentru necesitățile întregii familii, un adevărat ,,laborator” cu personalitate.

Pe lângă plită și cuptor, atunci când mi-am amenajat bucătăria, am fost foarte atentă ce chiuvetă și ce baterie pentru bucătărie aleg, pentru că sunt poate cele mai folosite elemente din orice bucătărie. Doar dacă ne gândim de câte ori deschidem robinetul pentru a spăla toate ingredientele necesare pentru masa fiecărei zile, este evident că avem nevoie să fie unul de calitate. Iar chiuveta este cea care le suportă pe toate, grămezi de vase murdare și produse de curățat mai mult sau mai puțin prietenoase. Noroc că există soluții adaptate, cum ar fi chiuveta Franke din fragranite, care nu se pătează, rezistă la zgârieturi, șoc termic și mecanic și beneficiază de tehnologia SANITIZED (ioni de argint), asigurând o igienă la cote maxime în bucătărie.

UTILITATE

Când vine vorba despre utilitate, mă duc cu gândul la un frigider încăpător, cât pentru o familie numeroasă, la o plită destul de generoasă, pe care să încapă toate oalele mele cu preparate gustoase, la un cuptor de calitate, care să aibă grijă de cele mai delicate preparate, dar și la o hotă performantă, care să mă facă să mă simt în elementul meu chiar și în cele mai toride veri.

Dar știi cum se spune, întotdeauna va fi loc de mai bine, așa că navigând printre produsele din colecția nouă Mythos de la Franke, am descoperit hota în blat cu plită cu inducție integrată Franke Mythos 2gether, un produs care răspunde celor mai ridicate standarde.

PERFORMANȚĂ

Aparatele electrocasnice performante sunt cele care își pun direct amprenta asupra bunătăților pregătite în orice bucătărie, iar un cuptor de calitate este o adevărată bijuterie pentru orice gospodină.

Gospodina din mine a descoperit recent genialul cuptor cu caracteristica fabuloasă multicooking (gătit pe trei nivele în același timp) din colecția nouă Maris de la Franke, perfect pentru familiile numeroase, pentru cei pretențioși sau pofticioși, precum și pentru mesele de sărbători. Un cuptor care face gătitul mult mai simplu și eficient, reducând timpul petrecut în bucătărie, oferind, de fapt, timp de conectare cu cei dragi.

Cu gândul la cei dragi, te invit să intri în propria bucătărie și să faci artă din ce găsești în frigider!

Imagini Franke România.

Articol pentru Spring SuperBlog 2021.

Lasă un comentariu