Blogging creativ

FEMEIA – o floare curcubeu

Se spune că femeia a fost făcută din coasta lui Adam,

Pentru ca primul om din lume să știe ce-i iubirea

Căci fără ea, e drept, nici soarele nu strălucește la fel!

Aș putea să o asemăn cu o floare… o floare curcubeu

Pentru că ea pictează fiecare zi cu întreaga paletă de culori a lumii.

flori speciale (2)

Femeia poartă-n pântec viața, e mângâiere și speranță

Ea urcă munți de sacrificiu, dar fără a-l numi supliciu

Putere, gingășie, sinceritate, prin fiecare por le exprimă pe toate

Cu mâna pe inimă rostesc cu mândrie:

Pentru mine femeia-i izvor de fericire!

flori online (3)

Mama și bunica sunt adevărate comori în viața mea

Atunci când le strâng în brațe, acel moment devine o sărbătoare

Femeia trebuie sărbătorită în fiecare zi, prin respect, atenție, dedicare

Făcând-o părtașă la reușitele tale, cerându-i un sfat, îndrumare

Vorbindu-i din inimă, cu autenticitate, fără ezitare.

Ea poate tot să înțeleagă și să mângâie orice rană

Nu așteaptă nimic, este empatie și dăruire fără sfârșit

Poți să o citești ca pe o carte deschisă, atât îți zic.

Iar pentru momente de neuitat, un buchet de flori recomand!

buchete flori

Am descoperit o florărie online care are flori cu adevărat speciale

O floare mesager pentru fiecare sentiment…emoție…moment

Interflora România a descifrat limbajul secret al florilor,

Pentru a atinge sufletul fiecărei femei, în întreaga lume.

Omul Mercur are super puteri, te găsește oriunde locuiești,

Bazându-se pe un combustibil eficient: ,,Arta de a dărui emoții”.

flori la domiciliu (3)

Emoții dăruiesc și eu, înșirând versuri pe hârtie:

,,Iubită mamă, în ochii tăi albaștri se oglindește viața

Respectul ce ți-l port e fără margini

Tu primii pași mi i-ai vegheat și astăzi mă ghidezi cu drag

Tu mă aștepți cu drag și dor și simți când sufletul mi-e gol

Cu trei cuvinte meșterite, un nor alungi pe nesimțite

Cu dulcele ce-l pregătești, mereu știi să mă cucerești

Puterea ta m-a inspirat să duc la capăt ce-am visat

Ești un model demn de urmat, ești super mama, ai aflat.

O primăvară de vis aș vrea să-ți ofer în dar,

Drept răsplată pentru fiecare zi dintr-o viață minunată.

Am ales un buchet de flori GINGAȘ,

Cu mii de mulțumiri pentru tot ce ai creat.

În încheiere, mai vreau să te asigur de un fapt:

Când te privesc știu că femeia e… esența purității.”

livrare flori

Flori online am ales și pentru bunica

Le va primi alături de aceste cuvinte simple:

,,Simt să-ți ofer un buchet de flori COLORAT,

Precum momentele copilăriei mele alături de tine

Vreau să știi că ești mereu în gândurile mele

De la tine am învățat să pregătesc cei mai gustoși cozonaci

M-ai învățat să fiu curajoasă, să alung frica de întuneric

M-ai dus la grădiniță și mi-ai vegheat somnul ani la rând

Mi-ai sprijinit fiecare vis, văzând în mine scânteia creatoare

Ai vărsat lacrimi citind primul meu volum de versuri

Ai fost și ești prezentă la tot ce eu trăiesc

Știu că sunt steaua ta, iar tu femeia ce exprimă… iubire infinită.”

comenzi flori

Pentru fiecare femeie specială, Interflora Internațional are buchetul potrivit.

Sărbătorește femeile din viața ta!

interflora-1024x576


Articol pentru Spring SuperBlog 2018.

Lasă un comentariu