Blogging creativ

Aventură în junglă

Traficul e o junglă, ne surprindem rostind constant

Oamenii pot fi niște fiare, dacă se simt atacați

Ce-ai face dacă în adevărata junglă ai fi teleportat?

Poster CC.indd

Pare că vorbesc despre un film de aventură, adrenalină pură

Am simțit-o din plin, e o experiență ce nu se uită

Vegetație luxuriantă ce ochii îți răpesc îndată

O grădină zoologică neexplorată, sunt vietăți ce-ți suflă-n ceafă

Tu nu mai ești tu, pari un actor de înaltă clasă

O siluetă de viespe și bucle apar în poveste

Un trup împrumutat, semănam izbitor cu Karen Gillan

Sunt onorată, dar bucurie în frică nu se prea poartă.

Când mlaștina și nisipul mișcător apar în cale chiar în zori

Apelez la vechea pasiune pentru croșetat

Liane împletite și un hop pe care l-am săltat.

Am un gol în stomac, multe banane sunt de admirat

Teritoriul maimuțelor pare unul minat

Noroc că port mereu în geantă o oglindă și trusa de machiaj

Maimuțele au fost încântate de balul mascat

Am devenit prietene la cataramă

Pe planeta bananelor am dobândit acces nelimitat.

Am călcat și-n străchini, în gol m-am lansat

Am închis ochii și chipul lui m-a ridicat

Abisul în potecă lină s-a transformat

Iubirea are și magie, e lucru demonstrat.

Cu regele junglei, la ceas de seară, mă-ntâlnesc

Panica mă cuprinde, nu știu cu ce-aș putea să îl momesc

Intimidarea, e singura idee ce-mi fulgeră prin minte

Îi privesc ochii sclipitori și încerc să-l hipnotizez

Telepatic îl trimit la plimbare și reușesc să mă liniștesc

O experiență inedită cu care mă mândresc

Aș putea scrie chiar o carte de self help

Asta dacă se întâmplă minunea să mă întorc.

Plouă cu găleata, e o cascadă în infern

Pare că universul are o sete de nestăvilit

Puterea minții este singura armă pe care o posed

Apa de ploaie capătă strălucire, se transformă în apă vie

Scăldatul sub clar de lună, amintiri din copilărie adună.

Când pleoapele cad încet și stelele dansează pe cer

Visez la patul meu pufos, comod, imens

De data asta ratez, o peșteră îngustă primesc la pachet

Nu e loc de ifose, oferta, instant, o accept

O lumină stinsă și filele unei cărți bune

Îmi las imaginația să zboare și buimăcită de somn mă trezesc

Văd un ecran gigant și imagini ce-mi răscolesc sentimente

Rulează un film pentru întreaga familie

Jumanji: Aventură în junglă

Este 29 decembrie 2017, ziua lansării la cinema.


Articol pentru SuperBlog 2017.

Lasă un comentariu