Blogging creativ

O floare la tine-n prag!

Sa port nume de floare imi aduce marea bucurie de a ma sarbatori o data in plus, pe langa aniversare mai sarbatoresc in fiecare an si Floriile, alaturi de mama mea, o alta floare asa ca, mai e putin si vom intinde o masa mare cu bunatati alese, tort si sampanie si o multime de flori, cea mai mare bucurie a noastra.

Florile, dragile de ele, ne bucura privirea si sufletul, prin gingasia, frumusetea si mirosul lor. Le alegem cu fiecare ocazie, ca mesager al iubirii, aprecierii si de ce nu al iertarii.

flori5

Ele stiu atatea povesti si creaza in fiecare clipa altele noi, sunt prezente in ziua in care mai adaugam un an la calendarul vietii, atunci cand celebram iubirea, in ziua in care spunem da pentru totdeauna, iar pentru aceasta minunata ocazie eu am ales un buchet din trandafiri roz si orhidee mov, simplu si foarte elegant. Iata si dovada!

557452_460738313957969_223082554_n (2)

Daca ar fi sa va povestesc despre flori as povesti pana maine dimnineata. La tara, mama mea are o gradina imensa cu trandafiri, lalele, gladiole, ochiul boului, crizanteme si alte minunatii, o adevarata incantare pentru simturi.

Eu stau la bloc dar ma bucur din cand in cand de acest decor de vis oferit de frumoasa gradina inflorita, de casa de la tara, de mirosul ierbii si de cel al salcamilor infloriti, beneficiul de a fi nascuta la sat, intr-un loc drag sufletului meu, unde ma intorc cu inima deschisa si unde rememorez amintiri de poveste.

Dar faptul ca stau acum la oras, intr-un apartament, nu ma impiedica sa ma bucur de prezenta minunatelor flori. Pe pervazul geamului din living au loc de cinste si sunt bucuroase de soarele ce le mangaie, oferindu-le lumina si caldura, atat de bucuroase incat nu au intarziat sa-si arate recunostinta, prin florile frumoase ce ma intampina in fiecare dimineata. Acum a fost randul regelui crin sa-si faca numarul, iar eu am fost de-a dreptul incantata.

20160323_080721

Daca tot povestim despre flori e musai sa va spun si urmatoarea poveste. In urma cu doua saptamani, foarte matinal primesc un sms de la prietena mea de suflet din Bucuresti.

Vazand numele ei ma panichez putin cu gandul sa nu i se fi intamplat ceva fiind graviduta in 7 luni. Citesc si zambetul imi rasare pe fata. Ma anunta ca Aida s-a grabit sa vina pe lume si chiar in acest moment o tine in brate.

Va spun sincer ca imi venea sa topai de bucurie, stiu cu cata iubire era asteptata cea mica si ma bucuram ca totul s-a incheiat cu bine si pana la urma copiii nascuti la sapte luni sunt foarte inteligenti, eu sunt una dintre ei, deci stiu ce spun.

Imi venea sa-i trimit atunci toate florile din lume si sa-i spun cat de norocoasa e si cat ma bucur pentru ea, dar eram mult prea departe, tocmai in celalalt capat de tara asa ca, i-am transmis felicitari, incurajari si iubirea mea prin intermediul telefonului, insa imi doream sa fac mult mai mult.

Am stat sa ma gandesc si ideea mi-a venit repede, ce putea fi mai potrivit decat un buchet de flori. Am cautat repede pe internet o florarie in Bucuresti care sa livreze flori la domiciliu. Din click in click am ajuns pe mai multe site-uri si m-am oprit la livrare buchete lalele in Bucuresti.

Stiu foarte bine ca lalelele sunt florile ei preferate, am povestit fara a ne plictisi despre universul plin de culoare al acestora.

Aici am gasit buchetul potrivit pentru un suflet sensibil si frumos.

Prezentare1 (5)

Am vrut sa fie o surpriza pentru intreaga familie asa ca, am ales acest potrivit cadou, format din : buchet din 25 de lalele colorate si o cutie de bomboane delicioase, pentru fericita mamica, iar pentru mandrul tatic o sticla de vin si pentru printesa cea mica un ursulet dragut.

Mi-am deschis inima si am scris urmatoarele randuri:

Suflet frumos, plin de lumina,

Tanara minunata mamica,

Viata sa-ti fie fericita,

Alintul tau sa o cuprinda

Pe norocoasa ta pitica

Si zambetul sa ti-l aduca

Azi si in fiecare clipa!

Cu iubire infinita, draga ta prietena Florina.

Aceste randuri au fost inscriptionate pe o felicitare ce a insotit florile la domiciliul prietenei mele, totul usor, simplu, ieftin si elegant.

Si reactia nu a intarziat sa apara, curierul cu flori a ajuns foarte repede si i-am simtit bucuria in primul cuvant pe care l-a rostit la telefon, surpriza a avut efectul scontat si cand te gandesti ca toata afacerea m-a costat sub 200 de lei, transportul fiind oferit gratuit.

Dar efectul nu a fost doar asupra ei, in urma cu doua zile am primit un telefon de la proaspatul tatic ce cu o voce soptita mi-a cerut sa-i dau site-ul de unde am comandat acele flori cadou, atat de frumoase si proaspete. Mi-a povestit ca cea mica i-a facut o noapte alba mamicii si ca vrea sa-i fac o surpriza colorata si sa-i aduca zambetul pe buze.

M-am facut complice imediat si i-am spus de unde am comandat florile la domiciliu, spunandu-i totodata si despre oferta de primavara, avand certitudinea ca bucuria prietenei mele se va reedita.

Fără titlu (7)

Si nu uita, si tu poti avea o floare la tine-n prag cu LivrareFloriBucuresti.ro

LivrareFloriBucuresti-300x133

Articol pentru Spring SuperBlog 2016