Comoara din cărţi

Antologia de JAD – Un nou început

Oare câți oameni privesc fiecare zi ca pe un nou început? Câți privim fiecare an ca pe un nou capitol al vieții noastre, în care să scriem povestea succesului și a împlinirii? Câți ne considerăm călători privilegiați pe Planeta Albastră? Câte întrebări… nu-i așa? Cu siguranță ne trec mult mai multe prin minte în fiecare zi, dar mai ales în momentul în care ne aflăm în fața unui nou început.

Un nou început

Azi vreau să-ți vorbesc despre un nou început, având ca suport Antologia de JAD – Jurnal de Armonie și Dezvoltare pe Planeta Albastră, cartea magică publicată la Editura Quarto.

Spun că-i magică pentru că atinge inimi într-un mod incontestabil. Ne poartă pe potecile copilăriei, în propriul univers interior și pe cărări cu noi perspective pentru liniște sufletească și reușită în viață. Cuprinde 21 de povești de inspirație pentru minte și suflet, semnate de autori deja cunoscuți și de debutanți talentați.

Antologia s-a născut în urma unui concurs inițiat de Editura Quarto, după o idee minunată venită din partea Mirelei Carmen Stancu, care ne-a provocat să ne cercetăm inimile și să dăm mai departe un strop de inspirație pentru fiecare cititor. Ea a venit cu ideea, ea a coordonat antologia și ne-a lăsat un cuvânt înainte cât un Manifest pentru o Nouă Lume.

O nouă lume se naște printr-o nouă gândire, printr-o nouă simțire, prin acțiune diferită. O nouă lume se naște prin oamenii care se educă, care se cunosc cu adevărat și mizează pe comoara lor interioară pentru a înfrumuseța lumea. Iar cartea participă, fără îndoială, la construirea unei lumi mai bune și mai frumoase pentru fiecare dintre noi.

Eu îndrăznesc să privesc viața ca pe o călătorie cu drumuri drepte și poteci alunecoase, o călătorie care ne provoacă să fim mai buni și să scoatem la lumină darurile pe care le-am primit atunci când am început călătoria pe Pământ. Îndrăznesc să afirm că suntem călători privilegiați pe Planeta Albastră. Cred că este mai mult decât evident dacă suntem atenți la toată frumusețea care ne înconjoară, la oamenii noștri dragi și la propriile visuri, uneori prea ascunse în suflet.

Imagine arhiva personală

Călător privilegiat pe Planeta Albastră este povestea mea din carte. O poveste care pune dăruirea în prim-plan, alături de 3 inamici pe calea reușitei, reflectând și modul în care putem să le facem față prin întrebări și exerciții revelatoare, prin ascultarea vocii interioare, a acelei înțelepciuni care există în fiecare dintre noi.

,,Cred că fiecare om este un călător privilegiat pe Planeta Albastră, liber să se bucure de toată bogăția și dator să lase o lume mai bună și mai frumoasă în urma sa. Dacă te-ai întrebat cum poți realiza asta, îți spun direct că o poți face dincolo de bani, o poți face prin ceea ce ești tu cu adevărat, prin talentele și abilitățile tale. Îți spun asta din experiență proprie.”

Continuarea o găsești la pagina 289, în Antologia de Jad, sub semnătura mea – Florina Popa Dumșe, alături de alte 20 de povești de viață, menite să inspire la visare, acțiune și trăire.

Luca și al său vis – A. Stael

Karma dramelor de amor – Delaoana

Femeia care se prețuiește – Cinderella

Andi – Mimi Roșca

James și aromaterapia – Cătălina Ilieș

Scriind cu inima povestea unui vis – Maria Salvan

Am învățat să ascult pentru că îmi era frică să vorbesc – Raluca Irimie

M-am ales pe mine, prin arta mea – Raluca Bănuță

Păpușarii din Grădina Domnului Trandafir – Adina Nedelea

Încearcă până devii – Angela E. Ifrim

Există speranță – Mihaela Anghel

Ești mai puternică decât crezi – Stanca Solomon

Întâlnire de grad zero – Mihai Dumbravă

Viață pe drumuri neașteptate – Monica Moldovan

Renaștere și reînnoire sub orice formă – Nicoleta Trăilescu

Scrisul mi-a fost alături, iar eu nu am știut – Mihaela Zaharencu

Și, ce te faci, de chiar există ceva mai mult? – Andreea E. Dumitru

Mai tare ca Făt-Frumos – Alexandra Vasilache

Renunțare la tipare vechi – Diana Corina Cherșa

Început fără sfârșit – Oana Mihaela Căpățînă

După ce am citit cu emoție fiecare poveste, îmi permit să afirm că Antologia de Jad te cucerește prin copertă și te inspiră prin conținut, iar surprizele nu se opresc aici, căci alte trei volume vor urma, câte unul pentru fiecare anotimp. Dar până atunci, bucură-te de Un Nou Început!

Lasă un comentariu