Universul online este viitorul, am simțit asta de ceva timp, iar ultimele evenimente și vremurile pe care le trăim nu fac decât să o confirme. Promovarea online ne-a salvat și o va face în continuare. Dar cum luăm cele mai bune decizii atunci când apelăm la colaborări cu influenceri?
Dacă și pe tine te frământă această întrebare, află că un om cu 15 ani de digital marketing în spate, antreprenor, consultant și blogger, ține să facă lumină prin informație de cea mai bună calitate, cuprinsă într-o carte cu un nume cât se poate de sugestiv: Ce ne facem, dom’ le, cu influencerii ăștia?
Cristian China-Birta, zis Chinezu, este autorul acestei cărți, cel care și-a propus să vină în sprijinul oamenilor de afaceri, antreprenorilor, brand managerilor și tuturor celor din zona de marketing, cu o perspectivă avizată și noi direcții care vor aduce vizibilitate, creștere și mult doritul succes.

Cartea ,,Ce ne facem, dom’le, cu infleuncerii ăștia?” abordează teme de interes precum:
– Cine sunt influencerii ăștia și care-i treaba cu ei?
– Ce beneficii pot aduce ei brandului tău?
– Cum alegi influencerii potriviți pentru tine?
– Ce înseamnă o campanie cu influenceri și cum se desfășoară una, de la A la z?
– Ce trebuie să urmărești și să analizezi înainte și după o campanie cu influenceri?
– Cât te costă un astfel de demers? Sau cum poți atinge anumite obiective cu investiții minime?
Analizând punctele menționate mai sus, îmi dau seama că această carte nu se adresează doar celor care urmăresc să se promoveze eficient, care vor să înțeleagă cât mai bine cum pot colabora cu influenceri pentru a obține beneficii pentru brandul sau afacerea lor, ci și influencerilor care caută să se perfecționeze, să obțină echilibrul între ceea ce pretind și ceea ce oferă, bazându-se pe calitate, implicare și rezultate măsurabile.
,,Ce ne facem, dom’le, cu influencerii ăștia?” este o carte de care piața digitală avea mare nevoie, un ghid care va aduce conștientizare și creștere. Acum este în precomandă și o poți primi cu autograful autorului. Lasă-te inspirat și pune-ți afacerea pe harta succesului!