Într-un decor de toamnă, cu un vânt ce adie ușor și nuanțe ruginii ce ne încântă privirea, te invit, iubite cititor, într-o plimbare pe strada mea.
O stradă pe care o parcurg de cele mai multe ori ca și când aș avea ochii închiși, sub comanda pilotului automat pe care fiecare îl avem în modul nostru de funcționare.
Pilotul automat promite să ne ducă la destinație pe același traseu cunoscut, lăsând mintea noastră conștientă să despice în patru fel și fel de aspecte ale vieții cotidiene.
Acest iscusit ghid este un dar pe care l-am primit din naștere, dar este și un adversar de temut pentru mult dorita stare de prezență.
Spun asta pentru că de multe ori trec pe stradă și nu observ noutățile, nu știu unde se află unele locații, ci doar acele puncte de interes care au reclame luminoase.
Fac parte dintre oamenii vizuali, receptivi la aspectele colorate și strălucitoare, a căror atenție intră în scenă când se expun unor astfel de realități care încântă privirea și oferă informații de real interes.
O firmă există când este vizibilă, fie că este vorba de mediul online, unde vorbim de un site și de o pagină facebook, fie că ne raportăm la afacerile de pe străzile patriei, unde reclamele LED fac diferența, fiind un magnet la îndemână pentru atragerea clienților din zonă sau a turiștilor dornici să descopere principalele obiective ale orașului.

Casa de schimb valutar din colțul străzii afișează cursul zilnic pe un panou luminos care atrage privirea și interesul celor ce au în portofel moneda euro sau dolarul.

Pe strada mea se află o farmacie a cărei reclamă colorată surprinde privirea printr-o inimă ce pulsează intens, făcându-ne atenți la data din calendar, la oră și gradele din termometru, pe ușă strălucind un afișaj electronic cu mențiunea ,,Deschis” sau ,,Închis”.

Acest afișaj se observă de la distanță și ajută în special persoanele vârstnice să nu mai parcurgă o distanță în plus, în cazul în care ușile farmaciei sunt închise, contribuind la economie de timp și efort pentru fiecare posesor de rețetă medicală.
Meniul zilnic al restaurantului din stația de tramvai rulează intens pe un panou Led, invitând fiecare gurmand să pună pe tavă o mâncare gustoasă și apetisantă vizual.
Un astfel de panou afișează și mersul tramvaielor, fiind extrem de util pentru a ști dacă mai ai timp să fugi după o cafea și un covrig la colț de stradă, fără a pierde cursa spre locul de muncă sau spre școală.
În cazul parcărilor, panourile care informează cu privire la numărul de locuri libere sunt adevărate comori care ne fac viața mai ușoară atunci când trebuie să parcăm în zonele aglomerate sau la un centru comercial în weekend ori în zile de sărbătoare. Ne ajută să nu ne mai învârtim ca găinile bete, celebra vorbă din popor, ci ne trimit direct la țintă, fără nervi și timp pierdut în ture de adevărată pândă.
Până și la salonul de coafură canină există o reclamă luminoasă în atenția stăpânilor de patrupezi ce se vor curați și eleganți, fericiți și răsfățați.
Pe strada mea cu numeroase afaceri, sunt câteva care strălucesc cu adevărat printr-un artificiu la îndemână, reclamele LED care transmit mesajul interesului, al atenției la detalii, al calității și al alinierii la standardele actuale.
În această călătorie de redescoperire a străzii pe care locuiesc, dau voie imaginației să intre în scenă și vizualizez centrul de dezvoltare personală la care visez de ceva timp, numit sugestiv ,,Colț de suflet”.
Sunt absolut convinsă că va veni ziua în care o reclamă luminoasă va invita trecătorii să-și cerceteze inima și să scoată la lumină dorințe ascunse, vise și idealuri ce merită să fie transpuse în realitate, poftindu-i într-un program menit să le schimbe viața.
Nu știu în ce fel vor arăta reclamele peste câțiva ani, însă mizez pe lumină și culoare, aspecte care ne trezesc la viața și ne fac călătoria mai frumoasă.

Articol pentru SuperBlog – Proba propusă de SmarSoft.