Blogging creativ

Untul Kerrygold – maestrul din bucătăria mea

Îmi place să petrec timp în bucătărie, iubesc să pregătesc mese în familie, ador să prepar prăjituri și plăcinte. Și să le mănânc, bineînțeles!
Pe lângă pasiunea pentru gătit, rețetele ,,furate” de la mama şi de la bunica, am și un aliat în bucătărie, fără de care aroma şi frăgezimea preparatelor mele nu ar mai fi aceleaşi, untul Kerrygold.
Produsele Kerrygold sunt prezente şi în ţara noastră şi extrem de apreciate de gospodine, mărturie depun chiar eu.

unt-cremos-kerrygold

Şi dacă ar fi să descriu untul Kerrygold în trei cuvinte, aş spune chiar aşa:
Unic – poate fi întins pe pâine la 5 minute după ce l-ai scos din frigider, iar gustul său îţi aduce aminte de untul de casă, pe care îl consumai în copilărie.
Natural – preparat din lapte provenit de la vaci irlandeze, crescute liber, care pasc iarbă verde până la 11 luni pe an, reprezintă o sursă naturală de acizi graşi şi betacaroten, cu un aport esenţial pentru sănătate.
Tentant –  îţi cucereşte simţurile cu culoarea sa aurie, cu textura sa cremoasă, cu deliciosul său gust natural, devenind cu uşurinţă ajutorul tău de nădejde în bucătărie, atât la servirea micului dejun, cât şi la prepararea sosurilor, fripturilor, garniturilor, prăjiturilor sau plăcintelor.
Iar dacă ar fi să exprim ce înseamnă acest unt pentru mine, aș putea folosi chiar cuvântul ,,tradiție”, întrucât face parte din viaţa mea de zi cu zi, din bucuria meselor în familie, reprezentând:

Savoarea dimineţilor în doi!

20161001_170915-2

Cam aşa încep dimineţile pentru noi, cu un mic dejun sănătos, atât pentru trup cât şi pentru suflet, care ne dă, mie şi iubitului meu soţ, energie pentru a începe în forţă o nouă zi.

Aroma unică a fursecurilor mele preferate!

fursecuri-2

Şi pentru că știu că vi s-a făcut poftă, o să vă dau şi reţeta.
Pentru a pregăti aceste minunăţii, ce vă vor încânta papilele gustative, aveţi nevoie de:
– 160 g zahăr + 4 linguri pentru spumă
– 280 g unt Kerrygold
– 2 ouă
– făină cât cuprinde (aluatul trebuie să fie fraged)
– nucă pisată și nucă măcinată
– 1/2 lingură bicarbonat stins cu lămâie
Se amestecă gălbenuşele, zahărul, untul, si bicarbonatul, după care se adaugă făina. Aluatul se întinde şi se porţionează cu o formă rotundă. Peste aluat se pune albuşul spumă şi se presară nucă pisată. Se dă la cuptor, iar când fursecurile sunt reci, se umplu cu dulceaţă de prune amestecată cu nucă măcinată.
Spor la treabă şi poftă bună!

Gustul special al plăcintei cu brânză, preparată după reţeta bunicii!

placinta

Pregăteam această plăcintă în copilărie, alături de bunica mea.
Îmi amintesc cu câtă energie amestecam ingredientele (apă, sare, drojdie, făină), cu câtă bucurie întindeam aluatul, peste care presăram unt topit şi brânza amestecată cu cartofi şi ou, cum rulam foaia de plăcintă şi aşteptam cu nerăbdare să iasă din cuptorul ars cu lemne, pentru a o savura.
Acum, pregătesc destul de des această plăcintă, iar musafirii mei au doar cuvinte de laudă.
Întotdeauna prepar aceste bunătăţi cu untul Kerrygold şi un praf de dragoste!

14068229_611148162385024_2431997816555973620_n

Untul Kerrygold reprezintă garanţia preparatelor gustoase şi sănătoase, din bucătăria mea!

Lasă un comentariu